Sunclass - forsinkelser, regularitet og innleie 2023

VKI skulle hatt avgang kl 15:00 fra LPA til OSL. Står etter det jeg kan se fortsatt på bakken på LPA. Avinor sier ankomst 02:47 (opprinnelig 21:25). Blitt syk igjen?

VKI skulle hatt avgang kl 15:00 fra LPA til OSL. Står etter det jeg kan se fortsatt på bakken på LPA. Avinor sier ankomst 02:47 (opprinnelig 21:25). Blitt syk igjen?

Står teknisk som årsak ja.

Taxer ut til banen i dette øyeblikk.

Last edited:
Skulle tro at det meste som kunne fikses hadde blitt gjort i Abu Dhabi - etter nesten ett år der nede? Er jo ikke første gangen etter at VKI kom tilbake at den har hatt trøbbel..

Da har de fått VKI i gang igjen. Straks tilbake på OSL for å ta kveldens rundtur til Chania. Skal vi åpne veddemålet om hvor forsinket den blir?

Nesten en nyhetssak i seg selv. VKI er i rute

48765191b00e21d5c61f279d7c33652f.jpg

Tolker jeg FR24 rett er VKO syk, så VKI er fløyet til ARN for å fly til LCA. Mens OSL-LPA er kansellert?

ARN-AYT som skulle avgått i gårkväll med OY-VKO startar strax med OY-TCN.

OY-TCN fick flyga ARN-RHO-ARN x2 igår för att täcka upp för VKO. Fanns väl inget man kunde hyra in för att få iväg AYT-flighten i gårkväll.

Sunclass er veldig forsinket på flere avganger fra Oslo både i går og i dag. Har VKF teknisk trøbbel - igjen? Skulle tatt av mot Antalya kl. 06.30, ny tid kl 14..

Er det samme tekniske problem som plager OY-VKO, f.eks motorer eller er det hele tiden forskjellige ting?

Får inntrykk av at andre selskaper har lite teknisk tull med sine A339.

Men, har nå OY-VKF ( 330 -200) gått på en smell? Den står vel på OSL etter den kom fra Varna i natt. Men GetJet er på vei inn fra Riga for å ta en PMI avgang ser det ut til

Undrer på hvor stor total tid er på VKI ? Jeg ble invitert på første demoflight med Premiairs VKI 19.09.2000 OSL-CPH-OSL...
Det bør vel være et høyt time tall...

Back