Sunclass er veldig forsinket på flere avganger fra Oslo både i går og i dag. Har VKF teknisk trøbbel - igjen? Skulle tatt av mot Antalya kl. 06.30, ny tid kl 14..
Utsatt til 07:00 i morra tidlig nå
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sunclass er veldig forsinket på flere avganger fra Oslo både i går og i dag. Har VKF teknisk trøbbel - igjen? Skulle tatt av mot Antalya kl. 06.30, ny tid kl 14..
Undrer på hvor stor total tid er på VKI ? Jeg ble invitert på første demoflight med Premiairs VKI 19.09.2000 OSL-CPH-OSL...
Det bør vel være et høyt time tall...
Ser ut som DK1012 OY-TCD TRD-RHO diverter til Varna nå?
VKF endret kurs til CPH på dagens ARN-LPA og står tilsynelatende der nå.
OY-VKO ankom på rute fra Palma og skulle dratt som DK1020 for 30 min siden fra BGO tilbake til Palma de Mallorca. Står nå som ETD 05:00 i morgen tidlig. https://www.flightradar24.com/data/flights/dk1020
Overasket over at nesehjulet punkterte etter under 2 mnd bruk. .
Noen som vet hva som er galt med VKI? Stått på bakken siden torsdag kveld
Ser både VKI og VKO er satt opp fra OSL til LCA i morgen, med 10 min. mellomrom. Har Ving hatt høstferie-salg til Kypros?![]()
Hei. På grunn av en nødvendig omdisponering av flyflåten, og for å unngå flyforsinkelse, vil reisen gjennomføres med to mindre fly, en A330-200 fra Privilege Style og en A321 fra Sunclass Airlines. Grunnet oppdelingen vil det være to flynummer; DK1575 og DK9373. Avgangstiden er uforandret. Du som får denne SMS kommer til å fly med DK1575. Har du forhåndsbestilt sete, vil du bli tildelt tilsvarende plass i den grad det er mulig på denne flytypen. Personale fra Sunclass Airlines vil være med om bord.HilsenVing
Fikk denne meldingen fra Ving nå, før hjemreise til OSL fra LPA i morgen ettermiddag. Privilege Style fikk A330 inn i flåten sin i juni, så dette kan jo bli interessant. Ut fra boardingkort og setekart kan det se ut til at vi har vært å heldig å få lie flat, krysser fingre for det!
Litt spesielt at Sunclass omtaler A330-200 fra PS som "mindre" enn sin egen A330-200![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.