Så hvorfor tok de seg bryet med å chartre de fire maskinene hvis de likevel kansellerer hele produksjonen?
Norwegian melder nå følgende;
http://e24.no/boers-og-finans/norwe...lyvninger-i-norge-sverige-og-danmark/23407587
– Dessverre holdt Parat optimismen oppe også utover ettermiddagen, og det har gjort at vi har fått varslet kundene alt for sent. Man kan spørre seg om dette er en utpressingsstrategi fra Parat sin side, sier Skånvik.
Har SAS ekstra kapasitet de kan sette raskt inn? Å evt. er det lov å sette den kapasiteten inn ? Eller vil fagforening og andre ha muligheter til å stoppe dette?
Det er vel ingen lov som forbyr det. Moralen er en annen. Uansett så sette de ikke inn flere avganger.
Men skal vel ikke se bort i fra at de sjonglerer litt for å bruke -800 mest mulig på bekostning av -600.
http://www.aftenbladet.no/trafikk/SAS-setter-ikke-inn-ekstrafly-3647632.html
Listen har oppdatert seg i hele kveld, så de er sikkert ikke ferdige med å legge kabalen enda. Se på OSL så ser du det er en del som enda ikke er tatt av programmetSer at det går en BGO-TRD på rute. Innleid fly?
WiFi-symbolet har også flyttet seg rundt, så det jobbes nok iherdig. La siden på OSL stå oppe og trykk refresh etter en halvtime så ser man at det endres. Og det er WiFi på LGW-flighter m.m. så teorien stemmer ikkeDet er vel sannsynlig at wifi symbol betyr kansellert ...
Skal fly Norwegians direkterute TRD-LGW på torsdag. Har hørt at Storbritannia-flygninger vil stå relativt urørt i streiken, men nå kan jo alt skje.
Ville dere allerede nå booket TRD-LGW med SAS?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.