• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Støy i kabinen til Cancun m.m.?

alekbj92

Newcomer
Støy i kabinen til Cancun m.m.?

Hvordan er kabinstøyen i en B767-300ER med PW motorer? Er B767-300ER noe bedre enn andre flytyper når det kommer til for eks motorstøy i kabinen? Er det verdt å betale en tusing mer for å fly med en A340-300 på en 12 timers flytur? Er det noen som har erfaringer med Condor Flugdienst sin premium økonomi klasse eller Iberia sin økonomi klasse? :-)

OG dette er så stort at det må fortelles!! Skal fly Cancun - Havana på Cubana sin TU-204, gleder meg ubeskrivelig mye til det!!

Re: Støy i kabinen

Nei, det er ikke merkbarforskjell og ikke verdt tusen kroner. Merk at 767 har 2-3-2 seating.

Har du overvejet AB til CUN. De har vel snart fået nye sæder og AVOD på economy i alle fly? Mad/drikke/service har ihvertfald været langt bedre hos AB end DE de gange vi har brugt dem. Benpladsen på Y er dog stadig smertefuld på begge selskaber, men AB får vel et forspring med nye og tyndere stole.

Ellers har vi haft gode erfaringer med at flyve CPH-EWR-CUN, CPH-ORD-CUN. Andre alternativer kan være BA fra LGW og ellers mener jeg også at AF begynder at flyve CUN (hvis de da ikke allerede er startet).

takk for alle tilbakemeldinger! :-) Greia er at jeg og to andre skal på rundtur i mellom amerika og karibien! Turen vår starter i San Jose, Costa Rica og avsluttes i Havana! De eneste flyvningene som trengs på denne turen er Oslo-San Jose, Cancun-Havana og Havana-Oslo :-) Jeg har gjort en del søk og kommet frem til at Condor er det rimeligste alternativet Oslo-San Jose og Havana-Oslo, mellom Cancun og Havana er Cubana det eneste alternativet med direkte flyvning. Om noen skulle ha noen forslag til rute Oslo-San Jose og Havana-Oslo til en ok pris så skrik ut :-)

Vel. Finner HAV-SVO-OSL med Aeroflot til 264 euro. Må vel sies og være en akseptabel pris

Last edited:

absolutt ikke en dårlig pris! :-) Har litt lyst til å fly Cubana IL-96 også, men når Aeroflot kommer med den prisen får man vel akseptere en kjedelig A330-200. Noen forlsag til reiserute OSL-SJO? :-) Har lest så mye dårlig om Condor at jeg nå vil vurdere andre alternativer, selv om jeg da må slanke lommeboka litt ekstra :-)

Back