Støy i kabinen til Cancun m.m.?

alekbj92

Newcomer
Støy i kabinen til Cancun m.m.?

Hvordan er kabinstøyen i en B767-300ER med PW motorer? Er B767-300ER noe bedre enn andre flytyper når det kommer til for eks motorstøy i kabinen? Er det verdt å betale en tusing mer for å fly med en A340-300 på en 12 timers flytur? Er det noen som har erfaringer med Condor Flugdienst sin premium økonomi klasse eller Iberia sin økonomi klasse? :-)

OG dette er så stort at det må fortelles!! Skal fly Cancun - Havana på Cubana sin TU-204, gleder meg ubeskrivelig mye til det!!

Re: Støy i kabinen

Nei, det er ikke merkbarforskjell og ikke verdt tusen kroner. Merk at 767 har 2-3-2 seating.

Har du overvejet AB til CUN. De har vel snart fået nye sæder og AVOD på economy i alle fly? Mad/drikke/service har ihvertfald været langt bedre hos AB end DE de gange vi har brugt dem. Benpladsen på Y er dog stadig smertefuld på begge selskaber, men AB får vel et forspring med nye og tyndere stole.

Ellers har vi haft gode erfaringer med at flyve CPH-EWR-CUN, CPH-ORD-CUN. Andre alternativer kan være BA fra LGW og ellers mener jeg også at AF begynder at flyve CUN (hvis de da ikke allerede er startet).

takk for alle tilbakemeldinger! :-) Greia er at jeg og to andre skal på rundtur i mellom amerika og karibien! Turen vår starter i San Jose, Costa Rica og avsluttes i Havana! De eneste flyvningene som trengs på denne turen er Oslo-San Jose, Cancun-Havana og Havana-Oslo :-) Jeg har gjort en del søk og kommet frem til at Condor er det rimeligste alternativet Oslo-San Jose og Havana-Oslo, mellom Cancun og Havana er Cubana det eneste alternativet med direkte flyvning. Om noen skulle ha noen forslag til rute Oslo-San Jose og Havana-Oslo til en ok pris så skrik ut :-)

Vel. Finner HAV-SVO-OSL med Aeroflot til 264 euro. Må vel sies og være en akseptabel pris

Last edited:

absolutt ikke en dårlig pris! :-) Har litt lyst til å fly Cubana IL-96 også, men når Aeroflot kommer med den prisen får man vel akseptere en kjedelig A330-200. Noen forlsag til reiserute OSL-SJO? :-) Har lest så mye dårlig om Condor at jeg nå vil vurdere andre alternativer, selv om jeg da må slanke lommeboka litt ekstra :-)

Back