HS-TGA
ScanFlyer Blue
Min kone fyller et rundt år i Januar og jeg ville i den forbindelse ta henne med på en storbyferie, weekendopphold i mars/april. Ønsker primært å reise direkte fra Sola Flyplass, så ut fra rutekarta, så er det Paris eller London som er de mest aktuelle. Drømmer litt om å reise til New York, men er redd dette blir litt i det dyreste laget?
Skulle svært gjerne hatt litt innspill av de reisevante her inne (som jeg antar er de fleste), til å finne frem de rimligste alternativene for et weekendopphold med hotell. Jeg har prøvd meg frem litt på Norwegian og SAS sin nettsider, men føler prisene som jeg får er i overkant høye.
- Lønner det seg å kjøpe flybilletter og hotell separat?
- Er det noen nettsider som kan anbefales til å finne pakkeløsninger til en bra pris?
- Spørsmål på siden, men hva tror dere beste pris ville ha vært for ett 4 dagers opphold i NY?
Ser frem til gode innspill.
Skulle svært gjerne hatt litt innspill av de reisevante her inne (som jeg antar er de fleste), til å finne frem de rimligste alternativene for et weekendopphold med hotell. Jeg har prøvd meg frem litt på Norwegian og SAS sin nettsider, men føler prisene som jeg får er i overkant høye.
- Lønner det seg å kjøpe flybilletter og hotell separat?
- Er det noen nettsider som kan anbefales til å finne pakkeløsninger til en bra pris?
- Spørsmål på siden, men hva tror dere beste pris ville ha vært for ett 4 dagers opphold i NY?
Ser frem til gode innspill.