• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

STN-CPH-FRA

EvakCPH

ScanFlyer Silver
Spændende at læse en ikke-skandinavers beretning om at flyve med SAS fra London til Frankfurt via København:

https://www.google.dk/amp/s/simpleflying.com/sas-airbus-a321-review/amp/

Her er konklusionen, men hele historien er et læs værd:

Overall I was left with a positive opinion of SAS. However, I couldn’t help but feel that the experience seemed very “Ryanair” with various additional bells and whistles. The flight was operated as an all-economy flight, with the airline trying to sell me everything from baggage to a seat and food at the time of booking.

I would certainly choose to fly with SAS again if the opportunity presents itself, as the gate to gate WiFi and free tea and coffee were a huge benefit.
 
Booket hos Bongos Tryllerejser :colgate:?

Vi ved vel alle, at SAS skal holde nøje øje med udgifterne! Alligevel synes jeg,
at det ville klæde dem at servere en lille spiselig ting til den gratis te og kaffe!
En Wasa sandwich, gode kiks eller f.eks. her i julemåneden: en dansk honningkage. Det er selvfølgelig ikke noget, man kan blive mæt af, men psykologisk set tror jeg, at passagererne vil opleve, at de får ‘ lidt mere’!

I det hele taget ville jeg ønske, at SAS gentænker hele deres catering concept!
Men det må jeg tage op i en anden tråd en anden dag!
 
Interessant lesning med et mer utenforstående blikk. Synes dog ikke det er særlig positivt når man som reisende vurderer SAS-reisende som “Ryanair-aktig”. Håper SAS klarer å få de reisende til å sammenlikne reisen med fullservice-selskaper i framtiden.
 
Interessant lesning med et mer utenforstående blikk. Synes dog ikke det er særlig positivt når man som reisende vurderer SAS-reisende som “Ryanair-aktig”. Håper SAS klarer å få de reisende til å sammenlikne reisen med fullservice-selskaper i framtiden.

Pr. i dag er de et BOB selskap, så da blir sammenligningen ikke helt fjern.
 
Back
Top