BGO-EWR?? Er ikke det New York Liberty airport? Skal det bli en rute?
Mvh Alex.
Les ph-ndr sitt forrige innlegg..
....jeg gjentar min paastand om at Siviloekonomi er laeren om hvorfor en ikke kan gjore noe....
Vel, det er ikke det jeg har lært....hilsen snart nyutdannet siv-øk![]()
Mens kanksje kommer Privatair pa oppdrag av Statoil og Conoco Phillips.
Det minst urealistiske forslaget. SVG-IAH som det naa trommes om kommer aldri til aa gjennomfoeres med widebody, 757 blir for langt.
Tommy777, nå er du helt på jordet - PrivatAir flyr da bare ikke slike farkoster. Det er 4200 nm mellom SVG og IAH, og da har i hvert fall Privatair fire forskjellige single aisle farkoster som kan benyttes:
A319LR - 48 passasjerer
BBJ - 44 passasjerer
BBJ2 - 56 passasjerer
Global 5000 - 11 passasjerer
hva med OSL-SVG-IAH? Inkludert en mellomlanding underveis. Det burde en A321 klare....
Tommy777, nå er du helt på jordet - PrivatAir flyr da bare ikke slike farkoster. Det er 4200 nm mellom SVG og IAH, og da har i hvert fall Privatair fire forskjellige single aisle farkoster som kan benyttes:
A319LR - 48 passasjerer
BBJ - 44 passasjerer
BBJ2 - 56 passasjerer
Global 5000 - 11 passasjerer
Ikke vær så negativ da Tommy. Kan ikke vi her borte få låv å leve i håpet om at denne ruten kommer? ^_^
Ikke vær så negativ da Tommy. Kan ikke vi her borte få låv å leve i håpet om at denne ruten kommer? ^_^
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.