Stavanger-Houston direkte?

• Thread starter Thread starter SVG
  • Start date Start date
Denne starter faktisk. Det skje rett etter OSL-BKK, OSL-EWR og BGO-EWR (sommerrute), og disse tre kommer faktisk uken etter at SAS annonserer at de skal avvikle CPH som hub. Du hørte det her først!

-A

Denne starter faktisk. Det skje rett etter OSL-BKK, OSL-EWR og BGO-EWR (sommerrute), og disse tre kommer faktisk uken etter at SAS annonserer at de skal avvikle CPH som hub. Du hørte det her først!

-A

*checking if hell has indeed frozen over*

Yikes!! Og alt dette kommer til å skje etter etter at Norwegian har startet IC hub på OSL med 10 nye ruter?

Som artikkelen nevner så er dette en rute som det jobbes aktivt med å få til fra Avinor sin side her i Stavanger.
Rykter skal ha det til at denne ruten også jobbes aktivt med hos et flyselskap som opererer fra SVG i dag. Det være seg DY, SK, KL eller LH nevnes ikke.....

Last edited:
Det artikkelen ikke nevner er at denne ruten også jobbes aktivt med hos et flyselskap som opererer fra SVG i dag. .

Kan ikke se at det er andre enn Avinor som er av denne oppfatningen ....

- Vi må ha et trafikkgrunnlag som skaper interesse blant flyselskapene. Det tror vi vi har, så få vi se om det er nok til å få selskapene interessert. Vi satser på at vi kommer i mål om ikke alt for lenge.

Vel SAS kunne jo i droemmeverdenen gjoere som Lufthansa, KLM og Swiss og hyra inn PrivatAir til snurre rundt med en BBJ...men det tar baade iniativ og vilje....noe en ikke akkurat ser det flommer ut av SAS de siste ..... (fyll inn det som passer)....jeg gjentar min paastand om at Siviloekonomi er laeren om hvorfor en ikke kan gjore noe....

Som artikkelen nevner så er dette en rute som det jobbes aktivt med å få til fra Avinor sin side her i Stavanger. Det artikkelen ikke nevner er at denne ruten også jobbes aktivt med hos et flyselskap som opererer fra SVG i dag. Det være seg DY, SK, KL eller LH nevnes ikke.....

AMS-SVG-IAH med det som KLM bruker til vanlig på ruten AMS-IAH, eller FRA-SVG-IAH med hva nå enn LH bruker på ruten FRA-IAH.

Med forbehold om at disse rutene eksisterer da, og at den flytypen kan lande OG ta av på SVG

-A

Ahem.... er det naivt av meg å spørra: Når? ...eller er dette noko som vil bli ein realitet? ....eller er det bare ein forsinka aprilspøk, starten på neste års aprilspøk, eller.....? Skeptisk

Ahem.... er det naivt av meg å spørra: Når? ...eller er dette noko som vil bli ein realitet? ....eller er det bare ein forsinka aprilspøk, starten på neste års aprilspøk, eller.....? Skeptisk

Neida, jeg skrev bare at dette er ting som nok skjer før vi ser SVG-HOU. ;)

Med andre ord: sarkasme. ;)

-A

Det burde heller satses på en morgen rute ifra UK til Stavanger
Det tror eg hadde vert lønnsomt for dem som tør prøve
Idag er første mulige ankomst for London folk 1120 med KLM via AMS

-A

BGO-EWR?? Er ikke det New York Liberty airport? Skal det bli en rute?

Mvh Alex.

Back