Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Etter TRD-CPH gikk over til norsk produksjon, ser det ut som maskinen som starter i Trondheim stort sett har fløyet TRD-CPH-"Nord-Europa"-CPH-TRD. Primært TRD-CPH-BRU-CPH-TRD, men også GVA.
Nå har det jo blir brukt 737-600 her, så får man se om samme mønster opprettholder etterhvert som Cityjet CRJ-900 også blir brukt fra TRD til CPH
Har LN-RRD vært på vedlikehold i ABZ? Eller er det en annen grunn for at den blir tomfløyet derfra nå?
Har LN-RRD vært på vedlikehold i ABZ? Eller er det en annen grunn for at den blir tomfløyet derfra nå?
![]()
Forresten første gang jeg ser NEO operere ut fra OSL. LN-RGN fly OSL-AGP i dag
SE-DNX pkd OSL sedan 170614. På väg ut?
SE-DOX virker ha fløyet utelukkende ut fra CPH siden 23 juni, blant annet et par ganger til CPH-OSL
Alle SAS A320 piloter må flyve både CEO & NEO...Ser at SE-DOX fortsatt flyr ut fra CPH, og har gjort det nå i snart to uker. Betyr det at A32x piloter ved CPH-basen nå har tatt "NEO-kurset"
LN-RGL har også fløyet fra CPH siden i går morges
Er SE-RET og LN-RPW utlånt til Norge for en periode eller har de kommet for å bli?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.