Etter TRD-CPH gikk over til norsk produksjon, ser det ut som maskinen som starter i Trondheim stort sett har fløyet TRD-CPH-"Nord-Europa"-CPH-TRD. Primært TRD-CPH-BRU-CPH-TRD, men også GVA.
Nå har det jo blir brukt 737-600 her, så får man se om samme mønster opprettholder etterhvert som Cityjet CRJ-900 også blir brukt fra TRD til CPH
Har LN-RRD vært på vedlikehold i ABZ? Eller er det en annen grunn for at den blir tomfløyet derfra nå?
Har LN-RRD vært på vedlikehold i ABZ? Eller er det en annen grunn for at den blir tomfløyet derfra nå?
![]()
Forresten første gang jeg ser NEO operere ut fra OSL. LN-RGN fly OSL-AGP i dag
SE-DNX pkd OSL sedan 170614. På väg ut?
SE-DOX virker ha fløyet utelukkende ut fra CPH siden 23 juni, blant annet et par ganger til CPH-OSL
Alle SAS A320 piloter må flyve både CEO & NEO...Ser at SE-DOX fortsatt flyr ut fra CPH, og har gjort det nå i snart to uker. Betyr det at A32x piloter ved CPH-basen nå har tatt "NEO-kurset"
LN-RGL har også fløyet fra CPH siden i går morges
Er SE-RET og LN-RPW utlånt til Norge for en periode eller har de kommet for å bli?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.