Re: Norwegian har valgt Dreamliner som langdistansefly
DY tjener penger på volum, så du kan bare glemme 2-4-2 seating ombord. ANA har bare 158 seter på de 787 som brukes på langdistanse, hvilket gjør inntjeningen mer presset hvis man ikke klarer å hente inn mer per passasjer. DY skal som kjent gjøre det "veldig billig" å fly langdistanse, med priser under det konkurrentene tilbyr idag må det være fylt godt opp ombord og det må være betraktelig mer seter enn det ANA tilbyr idag.
DY tjener penger på volum, så du kan bare glemme 2-4-2 seating ombord. ANA har bare 158 seter på de 787 som brukes på langdistanse, hvilket gjør inntjeningen mer presset hvis man ikke klarer å hente inn mer per passasjer. DY skal som kjent gjøre det "veldig billig" å fly langdistanse, med priser under det konkurrentene tilbyr idag må det være fylt godt opp ombord og det må være betraktelig mer seter enn det ANA tilbyr idag.