Statusmatch til Eurobonus

• Thread starter Thread starter SBT
  • Start date Start date

SBT

ScanFlyer Silver
Medlem
På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.

Re: Statusmatch SAS til Lufthansa/Miles and More (2024)

På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.
Hvor har du sett dette?

Hvor har du sett dette?

Dette gjelder kun silver/gold FRA andre programmer og ikke "oppgradering" fra eksisterende EB nivåer.

You can apply for a Status Match in EuroBonus if you hold:
- Star Alliance Silver (to EuroBonus Silver)
- Star Alliance Gold (to EuroBonus Gold)
- OneWorld Ruby (to Eurobonus Silver)
- OneWorld Sapphire or Emerald (to EuroBonus Gold)

fra

• Miles&More
  • Miles&Smiles
  • BA Executive Club
  • Finnair Plus
og man må ha vært medlem i minst tre måneder.

Se
https://forms.office.com/pages/resp...KAgFslgTD7JLrxI3kg_aem_HKGLs5cxVvPodAlex2NOpA

Det er ved invitasjon fra SAS

Attachments

• IMG_6368.jpg
    IMG_6368.jpg
    122.1 KB · Views: 584
Jeg fikk matchet status til EBG, og beskjed om at det kunne ta 10 businessdays (2 uker) å få statusen på konto. Nå 3+ uker og ikke sett noe. Noen som har fått match og faktisk fått status oppdatert?

Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang

Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang

Godt å føle at man virkelig har landet i sitt nye hjem... :)

Back