På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.
På facebook sto det at SAS EB silver får Gold, ved 5 flighter, hvis de melder seg på til kampanjen innen fristen, og som nevnt får Gold Diamondmedlemskap, men kanskje med flere flighter innen årets utgang.
Dette gjelder kun silver/gold FRA andre programmer og ikke "oppgradering" fra eksisterende EB nivåer.
You can apply for a Status Match in EuroBonus if you hold:
- Star Alliance Silver (to EuroBonus Silver)
- Star Alliance Gold (to EuroBonus Gold)
- OneWorld Ruby (to Eurobonus Silver)
- OneWorld Sapphire or Emerald (to EuroBonus Gold)
Jeg fikk matchet status til EBG, og beskjed om at det kunne ta 10 businessdays (2 uker) å få statusen på konto. Nå 3+ uker og ikke sett noe. Noen som har fått match og faktisk fått status oppdatert?
Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang
Ja de ønsker ikke akkurat nye status-kunder velkommen. Nå har jeg hatt en sak gående en mnd med dem for å få oppdatert status. Siste var "vi svarer deg i løpet av to virkedager", og det er seks virkedager siden. :headbang
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.