Når man ska feks bestille flybillet hos SAS til Egypt, men sas ikke har direkterute til Egypt. Men vet at både SAS og Egypt Air er med i star alliance..
Hvorfor kan man da ikke søke etter flybillet til Kairo i sas sine bestillingsside??
Alle selskapene viser frem sine egne ruter, men SAS er eksepsjonelt dårlig til å selge andre selskapers billetter. Lufthansa selger billetter til flere partnere på sine nettsider.
Jeg opplevde akkurat det motsatte en gang; Skulle fly til CPH, og videre til SEA, men SAS ville kun sende meg med Widerøe (fra Torp). Widerøe.no ble redningen.
Jeg opplevde akkurat det motsatte en gang; Skulle fly til CPH, og videre til SEA, men SAS ville kun sende meg med Widerøe (fra Torp). Widerøe.no ble redningen.
SAS har mange gange prøvd å sende meg CPH-TRF-TRD, med en del timers venting på TRF. Heldigvis har jeg oppdaget det i tide alle gangene. Hadde ikke vært noe gøy å komme fra USA med en bra dose jetlag for så å sitte 4-5 timer på "spennende" Torp.
Min erfaring er at selv for rene SAS-routinger så er ikke sas.no det beste stedet å bestille.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.