Spottetur til?

Jeg syntes at Renaissance London Heathrow Hotel ser bra ut, men jeg har ikke sett til noe " spotter pakke" eller noe slikt. Hotellet har vel ikke bare rom ut mot rullebanen hvis man er max-uheldig? og er det mulig å gå til spotte parken ved 27L fra hotellet? og hvor er nermeste undergrunn-stopp fra hotellet?

Jurys Inn ligge vel mer sentralt ( like ved undergruve, 1 min unna spotte-plassen ved 27L og nærmt spotte-sted ved 27R)

ser også at premier-inn ligger ved 27R.

Hva er undergruve? :p

Ikke så farlig hvor du bor bare det er i Bath Road. Det er gratis busser rundt LHR som frakter deg der du skal uansett.

Jurys Inn ligger veldig bra til om 27L/R er i bruk da det er gåavstand til gangbroen(spottested for 27L om morning/kveld) i tillegg til gåavstand til Myrtle Ave. Skal du til spotteplassene ved 27R tar du også bare buss fra hotellet eller Hatton Cross. Er 09L i bruk for landinger kan du enten ta undergrunnen til T5 men da kosster det penger. Annet alternativ er som allerede nevnt gratisbussene.

takk, tror nok at Renaissance London Heathrow blir valget hvis jeg skal bo ved LHR. En helg der borte er vel nokk så det vil nok gå bra :) vet ennå ikke om det blir en spotte-tur eller en blanding av spotting og annent i byen. ( spørs på hvem som blir med på turen )

Takk for hjelpen :)

-flybg

På de 3 dage jeg var der, blev jeg 'næsten' træt af næsten alle BA's typer, samt den endeløse rekke af B777'ere fra American, A320'ere fra Aer Lingus, ERJ'ere, A320'ere og A321'ere fra BMI, A340'ere fra Virgin Atlantic etc. Men det var nu bra når et nyt selskap eller en stor maskine kom forbi.

Takterrassen i AMS er heller ikke noe å satse på da den gir motlys nesten hele dagen. AMS er fantastisk og spotte på men man er nesten avhengig av leiebil.

Du trenger ikke bil på Schiphol. Det er faktisk en fordel med sykkel og det kan du ordne på hotellene i nærheten hvis du ikke har egen. Av de flyplassene du nevner er faktisk LHR den vanskeligst tilgjengelige.

ZRH har en utrolig bra terrasse der kommer "up close and friendly" og "apron tours". AMS på sykkel er utrolig bra. MAN er legendarisk for sin Runway Visitors' Park og gode fotomuligheter - og vennlig politi i motsetning til London-området.

Runway visitor park har jo motlys store deler av dagen så å komme seg rundt på andre siden er i hvert fall ikke enklere enn å bruke gratisbussene rundt LHR. Jeg foretrekker bil foran sykkel hvis du feks skal fra Polderbaan til Kaagbaan.

Jeg har vært på LHR 5 ganger og spottet. Kun en gang har politiet stoppet å snakket med oss. Det var nå i sommer under OL. De var svært hyggelige de.

har fått lov å reise på spotte-tur :)
Maks 3 netter og jeg har 10 000 kr å bruke på hotel og fly :)
Så først for meg BGO-LHR-AMS-BGO, men klm på AMS-BGO ruten var ALT for dyrt.
Noen tips til en rundtur i Europa på 3 netter til under 10 000 kr?

Hvordan kommer man seg hit fra Terminal 3? Jeg har sein flyavgang herfra på en mandag. Tenkte å ta t-banen ut å sjekke inn bag'en (hvis jeg får til det) før jeg drar til Myrtle Ave. Eller en annen kjekk spotteplass. Avhenger av vær og vindretning selvsagt. Andre fine spotteplasser i nærheten av terminal 3?

(Skal bo på hotell i sentrum).

Back