Sunday bloody Sunday ..

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Fortsatt uten strøm, men oppdaget at fiberlinja var intakt, så etter å ha satt generatorstrøm på modemet og routeren, var jeg plutselig online. Surprise!

Etter at orkanen passerte har jeg virkelig oppdaget hvor avhengige vi er av nettet .. fra nyheter og nabolagsoppdateringer til navigasjon og generell kommunikasjon. Dere hadde nok lenge bedre oversikt over hva som skjedde her enn det vi hadde. Som var null. Naboene var liten hjelp, kun rykteformidlere. En uankevekker...

Men nå trenger jeg en dugelig drink og Bella er her og holder meg med selskap ..

Fortsatt uten strøm, men oppdaget at fiberlinja var intakt, så etter å ha satt generatorstrøm på modemet og routeren, var jeg plutselig online. Surprise!

Etter at orkanen passerte har jeg virkelig oppdaget hvor avhengige vi er av nettet .. fra nyheter og nabolagsoppdateringer til navigasjon og generell kommunikasjon. Dere hadde nok lenge bedre oversikt over hva som skjedde her enn det vi hadde. Som var null. Naboene var liten hjelp, kun rykteformidlere. En uankevekker...

Men nå trenger jeg en dugelig drink og Bella er her og holder meg med selskap ..

Hmm, sitter her selv med et glass vin og min Bella er her og holder meg med selskap…..
Godt det gikk bra med dere, den flytta seg fort.

Utrolig hvor små marginene er. Her på sørsiden av ATL var det bare kraftig regn

Godt å høre livstegn fra andre siden. Mye roligere natt og start på søndagen her - selv om vi også skal laste opp litt kvist og kvast som skal kjøres bort i morgen. Familiemiddag i Lommedalen i ettermiddag. Blir bra dette:-)

God søndag fra Ruters grå. Her er man på vei til jobb. Satser på en treningsøkt etter det. Om vakta er like rolig som i går kveld blir dette bra tenker jeg, selv om det fort blir langdryge timer om det er for lite og. Ha en nydelig søndag.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra Beitostølen. Lett snø i luften, men espresso, jäger og sjokolade gir en boost på dagen. Endel fjellbjørk ble tatt ned og kvisten kvernet, og brukt til å utbedre skiløypa opp fra hytta. I dag skal det kappes og kløyves. Snek meg unna løpetur i går, så bare ta på løpeskoene i dag. Ha en fin dag.

God morgen fra ca. Fjellstrand. Morgenmaden er inntatt, man har fått pakket ferdig, så da er det bare å vente på at Pearl Seaways skal klappe til kai så man får kommet seg hjem og vasket litt klær.

Fortsatt en uke fri, og neste utflukt blir med en B5

Ha en god en :)

God morgen fra Stavanger. Her skinner solen, men mørke skyer observeres i sør.
Nå nytes kaffe, så blir det frokost etterpå.
Blir stort sett en rolig dag, men skal på håndballkamp å se datter spille.

Ha en nydelig søndag :)

God morgen fra Milano. Nydelig dag i går med skyfri himmel og temperatur godt oppe på 20-tallet. Etter litt innkjøp av klær i nabolaget ble det en 10-timers dag i byen. Obligatoriske severdigheter, lunsj, shopping, drinker, middag og 15.000 skritt. Trøblete med taxi på kveldinga her i byen, så ble å skrangle seg tilbake til hotellet med en eldgammel trikk + buss. I dag skal det hentes en leiebil og så settes kursen mot Gardasjøen.
5062df91cfc6899171e5b58607faf2a3.jpg

Hei fra skogkanten. Mimosa passer utmerket med tunfisksalat og kapers..

Nå er det å pælme på seg turtøyet og møte en barndomsvenn på Ullevålseter og deretter komme seg hjem for en kamp på Jordal for å se gutta grise noen agronomer. Medbrakte DXB venner har også luket ut en bra sjappe på Vålerenga som visstnok leverer godkjent pizza. Søndager i hovedstaden ass..

Nå er det å pælme på seg turtøyet og møte en barndomsvenn på Ullevålseter og deretter komme seg hjem for en kamp på Jordal for å se gutta grise noen agronomer. Medbrakte DXB venner har også luket ut en bra sjappe på Vålerenga som visstnok leverer godkjent pizza. Søndager i hovedstaden ass..

ZZ Pizza?

….

God søndag fra Vestlandet. Grått i dag også, men fortsatt bra servering inne. Straks en liten luftetur og så blir det lammefrikasse. Retur til OSL i kveld. Nyt dagen.

God efta fra Lillestrøm. Slow dag i dag. Gjort litt jobbing og forberedt meg på jobbesøk fra Santiago i morgen.

Nei, det er ikke @Ezieza.

Det skal kurses, underholdes og spises i to dager til ende. Vi skal sikkert også planlegge min neste tur til Santiago.

Men nå... fortsette slow søndag med pizza og film litt senere

God ettermiddag fra Tananger,
Grisevær i dag ,men jeg måtte likevel på sjøen for å trekke krabbeteiner.
Vel på land igjen letter det opp noe i sørvest omsider.
Det blir krabbe til kvelds i dag og.

Jeg kan skrive under på at det var skikkelig grisevær i Stavanger i dag!
Kom i går og var på Sibbe fra Sandnes konsert og overnattet på Clarion Energy. Første skuffelsen var når lobbyen til hotellet var stup-fullt og det var ikke plass til oss i restauranten. Måtte godsnakke med resepsjonen for å få mat servert på rommet. Så det var ikke helt den beste starten.
I dag har vi vært på Flyhistorisk Museum på Sola. Et museum jeg absolutt kan anbefale. Deretter en sightseeing ned på jærlandet. Fint det også. Flott natur!
Hjemreisen gikk med SAS via Oslo. Er jo dessverre mange år siden det gikk fly KRS-SVG......
Men nå er man hjemme igjen og klar for ny uke om noen timer.....

Back