SpotterLiv - Spotternes Hverdag

Jeg vil presisere at vi ikke har noe som helst med serien "spotterlivet på sola" eller en nyopprettet Facebookpage "Spotterliv". At noen klarer å være så uoppfinnsomme er ja, jeg har ikke ord. Jeg og Halvor har prøvd å kontakte personen/personene som styrer dette, men har endt å bli blokkert fra all kontakt.

Vi har også store tekniske problemer. De 2 kommende episodene er lagt på is så langt. Vi beklager!

Noen notater ;)

Pluss:
Fine timelapse sekvenser rundt gjerdet
Stilig filming av Continental og Korean Air
High Five!
Fin musikk og klipping
Flott gjennomgang av vidvinkel flyfotografering 06:00 men skulle vist eksempel bilder.

Minus:
Halvor må lære seg å dra opp buksa si
Litt for mye selvprofilering i forhold til norsk jantelov
Hvorfor stopper Halvor å ta bilder nær flyet er rett over hodet?, da har man sjansen til å få kule detalj bilder. 01:39
For lange pause rundt 3:34-04:02
Litt for mye random stuff

Halvor kan jo lage film fra Ørsta/Volda Lufhavn Hovden HOV. Dere to andre mer kameraskye kan fortsette med film fra OSL :up:

Noen notater ;)

Pluss:
Fine timelapse sekvenser rundt gjerdet
Stilig filming av Continental og Korean Air
High Five!
Fin musikk og klipping
Flott gjennomgang av vidvinkel flyfotografering 06:00 men skulle vist eksempel bilder.

Minus:
Halvor må lære seg å dra opp buksa si
Litt for mye selvprofilering i forhold til norsk jantelov
Hvorfor stopper Halvor å ta bilder nær flyet er rett over hodet?, da har man sjansen til å få kule detalj bilder. 01:39
For lange pause rundt 3:34-04:02
Litt for mye random stuff

Halvor kan jo lage film fra Ørsta/Volda Lufhavn Hovden HOV. Dere to andre mer kameraskye kan fortsette med film fra OSL :up:

Hehe, takk! Dette skal vi prøve å ta med videre, om det blir noe videre da.

"Hvorfor stopper Halvor å ta bilder nær flyet er rett over hodet?, da har man sjansen til å få kule detalj bilder. 01:39" Enkelt å greit, er ikke vitsi å ta bilder rett mot sola, det er kanskje en kul vinkel, men bildekvaliteten blir ikke superbra. Enten blir det siluett, eller så blir det overeksponert!

Som gammel grinebiter må jeg ta av meg hatten for hva den ynge garde finner på av sprell. Noen Oscar får den neppe men ser potensiale, så stå på gutær.

Når han med buksa langt nedpå drar til Volda er det vel på tide at Kassewhisky & Co prøver å lage en ny film som slår "SpotterLiv" langt ned i støvleskaftene.

Etter å ha mistet alt av klipp fra 787 har jeg jobbet mye for å få fram filene igjen. På fredag lyktes jeg. Pang, rett ut fra løse lufta. Plutselig lå filene der. Her er iallefall en forsinket episode, som denne gangen ikke har så mye fokus på fly, men heller vise hvor morsomt det er å reke rundt gjerdet en varm sommerdag

https://vimeo.com/49064774

Hei!
Kunne dere prøvd å fått til en "spesialepisode" i løpet av høsten, der dere viser litt om hvordan man kan redigere flybilder og slik?
Litt tips og triks om hvilke innstillinger som passer for f.eks. panoreringer, bilder om kvelden, bilder når det er overskyet osv.?
Altså - en episode der dere fokuserer mest på foto! :)
Det hadde hvert nyttig for mange spottere, tror jeg :)
:D

Tusen takk for et flott innspill Christian! Du skal ikke se bort ifra at dette er innholdet de neste episodene.

Forøvrig, spotterliv var ikke død. Vi har bestemt oss for å fortsette med showet!
68083_367053430047372_159840219_n.jpg

Back