SpotterLiv - Spotternes Hverdag

Flott film!

Men da har jeg i alle fall fått oppklart hvem som kom kjørende i en Xantia langsmed gjerdet til 01R mens jeg og bikkja sto og spottet på nyttårsaften (eller var det dagen før kanskje?) Jeg lurte i grunn på hvordan dere kom dere rundt radaren men så jo hjulsporene etterpå :)

Flott film!

Men da har jeg i alle fall fått oppklart hvem som kom kjørende i en Xantia langsmed gjerdet til 01R mens jeg og bikkja sto og spottet på nyttårsaften (eller var det dagen før kanskje?) Jeg lurte i grunn på hvordan dere kom dere rundt radaren men så jo hjulsporene etterpå :)

he-he-he, må se meg skyldig i den ja. Det var lille nyttårs ;)

Vi er i gang med Episode 2.
Og glem oss ikke på Facebook. Her kommer vi stadig med nye oppdateringer! http://www.facebook.com/pages/SpotterLiv/287470584644604

418548_292023314189331_287470584644604_855029_1981465443_n.jpg

Last edited:
I neste episode kan kanskje dere vise hva fotoutstyr dere har :)

tror det er av mindre interesse for de fleste. Om du er interessert står det i signaturen min, utover det går det med på karakteristika på objektiver - som "mot kvelden kan det være lurt å skifte til et mer lyssterkt objektiv, som en blender 1,4". Poenget for oss er å opplyse andre om hvordan oppnå bedre flybilder - det starter ikke med utstyret, heller med å komme seg ut og det å mestre diverse teknikker, som vil bli utdypet i episode 2 hvilket også er innspilt.

Back