Y Yankee ScanFlyer Gold 3 Jun 2011 #1 Spottere på plattformen på Sola idag Hvem var dere? Jeg var han med svart jakke som kjørte avgårde i den blå VW stasjonsvogna, skulle ut å bowle nemlig.
Spottere på plattformen på Sola idag Hvem var dere? Jeg var han med svart jakke som kjørte avgårde i den blå VW stasjonsvogna, skulle ut å bowle nemlig.
BSSW Browncoat 3 Jun 2011 #3 Re: Spottere på plattformen på Sola idag *rekker hånda opp* Dukket opp akkurat da maskinen holdt på med sin touch-n-go. Fikk heldigvis go-around'en.
Re: Spottere på plattformen på Sola idag *rekker hånda opp* Dukket opp akkurat da maskinen holdt på med sin touch-n-go. Fikk heldigvis go-around'en.
A andreas97sas ScanFlyer Silver 3 Jun 2011 #4 Re: Spottere på plattformen på Sola idag Jeg var der også
B767 ScanFlyer Gold 3 Jun 2011 #6 Re: Spottere på plattformen på Sola idag eg va der... men på bakken fordi på platformen va fult av smågutter.
Re: Spottere på plattformen på Sola idag eg va der... men på bakken fordi på platformen va fult av smågutter.
Motard ScanFlyer Silver 3 Jun 2011 #7 Re: Spottere på plattformen på Sola idag B767 said: eg va der... men på bakken fordi på platformen va fult av smågutter. Click to expand... he he. bra sagt.
Re: Spottere på plattformen på Sola idag B767 said: eg va der... men på bakken fordi på platformen va fult av smågutter. Click to expand... he he. bra sagt.
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 4 Jun 2011 #9 Re: Spottere på plattformen på Sola idag Joachim Sandven said: Hvem var der idag da? Click to expand... Tidspunktet du skrev det på er fra idag, 04.06. Men hvis du tenkte på igår, ja da var jeg der :spin
Re: Spottere på plattformen på Sola idag Joachim Sandven said: Hvem var der idag da? Click to expand... Tidspunktet du skrev det på er fra idag, 04.06. Men hvis du tenkte på igår, ja da var jeg der :spin
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 5 Jun 2011 #10 Re: Spottere på plattformen på Sola idag Joachim Sandven said: Hvem var dere? Jeg var han med svart jakke som kjørte avgårde i den blå VW stasjonsvogna, skulle ut å bowle nemlig. Click to expand... Jeg var der, men ikke akkurat på deres plattform.
Re: Spottere på plattformen på Sola idag Joachim Sandven said: Hvem var dere? Jeg var han med svart jakke som kjørte avgårde i den blå VW stasjonsvogna, skulle ut å bowle nemlig. Click to expand... Jeg var der, men ikke akkurat på deres plattform.
K krølle ScanFlyer Crusty 6 Jun 2011 #11 Re: Spottere på plattformen på Sola idag eg og va der, men som passasjerer i en av de forevigede maskiner:lol:
Re: Spottere på plattformen på Sola idag eg og va der, men som passasjerer i en av de forevigede maskiner:lol: