Spotteralert A380 til OSL 15.SEP

Re: Star Mega DO presenterer: Lufthansa A380 VIP tour, OSL

Da lander snart DLH8941 på ARN

Været er bra, vinden er flott, men er ikke flyet allerede bak skjema?
Velvel, jeg skal sitte her å glanse i hele dag uansett, så får vel ett blikk.. :old

Jeg håper at den blir en stund forsinka.. er ikke akkurat optemistisk på å få avspasere idag.. sånn en times tid delay hadde passa meg bra :P

Hvalen har reist fra CPH...
Den tok en lowpass før den endelig satte kursen videre, kan vi kanskje håpe på det vi også ?

Den som er igjen til slutt får se :fly

Da setter jeg straks kursen oppover mot OSL, viktig å være ute i god tid! :)

Dæven, dette blir gøy! "De gær'ne har det godt" ;)

Re: Star Mega DO presenterer: Lufthansa A380 VIP tour, OSL

Och då håller mina kollegor på att klargöra den för turen till HEL. Bilder kommer!

Dere som har tenkt dere på vollen med bil bør sette retning snart, sitter å ser på gjengen der borte og det er jo snart fullt! :rolleyes:

Dere som har tenkt dere på vollen med bil bør sette retning snart, sitter å ser på gjengen der borte og det er jo snart fullt! :rolleyes:

Håper ikke folk er "så lure" og kjører bilene sine på vollen idag.... Håper de parkerer på veien inn...

Veit ikke hvor populært det er å poste bilder fra internkamera på OSL her gitt, men ta meg på ordet; det er groosse fullt! :cool:

Er det kanskje best å parkere ved Gardermoen bed and breakfast eller i nærheten for å så gå til vollen?

snakket med en kamerat som jobber på Finsbråten, de vurderer å stille opp med mobil pølsebod og vil fylle sultne mager..

Fytte spy og drite å jeg hater en viss personal avd her akkurat nå.. jeg har jobba når det passa dem og ikke meg, men får jeg avspasere når JEG vil.. ikke faen.. ** ARGH **

Back