Spotteralert A380 til OSL 15.SEP

Har fått opplyst nå om at avgangen fra OSL er satt til kl 18.45,,,,

Intet bedre enn det. Da får vi jo snadderbilder av take-off også. Hvis du ikke kommer til OSL er jeg helt sikker på at det vil komme mange bilder på forumet du kan kose deg med :cool:

Blir en sann befrielse å sitte på jobb i fjerde etasje i ro og mak å se dette beistet takse forbi, slippe sirku.. ehh, kaoset som blir stort sett overalt ellers.

Cato, har du leid stigebilen ? :p

Luggagetags for NSFF med minne for dagen vi fikk besøk av Airbus A 380 igjen - det hadde vært noe det :)

NSFF-logo2.jpg

eller som samlekort ?? :)

bilde-nsff-1.jpg

God onsdag på OSL for titting av A 380 med sikert 1000vis av mennensker :)

Jan Støkkebo

Intet bedre enn det. Da får vi jo snadderbilder av take-off også. Hvis du ikke kommer til OSL er jeg helt sikker på at det vil komme mange bilder på forumet du kan kose deg med :cool:

Tro meg Cato, jeg kommer UANSETT om jeg så må krabbe dit....:colgate:

Søren au! Jeg kan ikke komme imorgen likevel, blir for langt å kjøre bil tur/retur KRS-OSL... :cry: Dette var noe jeg gledet med stort til...
Noen som kan filme landingen evnt takeoff? Eller er dere for opptatt med å ta bilder? :p

Minnekortene er tømt og klargjort. Batteriet er til ladding, så ja, Hr Grindstein er klappet og klar til den STORE hvalen i morgen ettermiddag.

Med nermere ettertanke føles det faktisk meget bra å kalle en Airbus for en hval:colgate:

Ups, flytt for deg selv gutt, å kjøp deg en Audi - så går du aldri glipp av sånt i fremtiden :colgate:

Anyways, det burde lages en egen tråd i bildeforumet for denne eventen, ellers kommer det til å ende opp med 20 forskjellige "Mine A380 bilder.." blah..

Første billede fra CPH. Beklager kvaliteten, som er fra iPhone. Bedre billeder følger...

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    19.7 KB · Views: 229
En kompis og jeg setter kursen fra Rygge rundt 1530-tiden, da er det vel allerede godt med kaos der oppe...

En kompis og jeg setter kursen fra Rygge rundt 1530-tiden, da er det vel allerede godt med kaos der oppe...

Dere satser på å akuratt rekke det skjønner jeg...

Sånn vinden er nå så ser det ut til at det blir 19R. Vollen blir stedet. :-)

Last edited:
Dere satser på å akuratt rekke det skjønner jeg...

Sånn vinden er nå så ser det ut til at det blir 19R. Vollen blir stedet. :-)

Får ikke dratt før, siden kompisen min jobber på bakken på ENRY til 1530, men vi satser på å tråkke litt på mot vollen. Kameraet blir selvsagt med, samt en scanner eller to.

Ja,så har D-AIMB lige forladt CPH. Den afsluttede med en flot flyby og har nu sat kursen mod ARN. Var ikke selv i lufthavnen , men måtte følge det på TV.

Last edited:
Været er bra, vinden er flott, men er ikke flyet allerede bak skjema?
Velvel, jeg skal sitte her å glanse i hele dag uansett, så får vel ett blikk.. :old

Back