• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Spotteralert A380 til OSL 15.SEP

Har fått opplyst nå om at avgangen fra OSL er satt til kl 18.45,,,,

Intet bedre enn det. Da får vi jo snadderbilder av take-off også. Hvis du ikke kommer til OSL er jeg helt sikker på at det vil komme mange bilder på forumet du kan kose deg med :cool:

Blir en sann befrielse å sitte på jobb i fjerde etasje i ro og mak å se dette beistet takse forbi, slippe sirku.. ehh, kaoset som blir stort sett overalt ellers.

Cato, har du leid stigebilen ? :p

Luggagetags for NSFF med minne for dagen vi fikk besøk av Airbus A 380 igjen - det hadde vært noe det :)

NSFF-logo2.jpg

eller som samlekort ?? :)

bilde-nsff-1.jpg

God onsdag på OSL for titting av A 380 med sikert 1000vis av mennensker :)

Jan Støkkebo

Intet bedre enn det. Da får vi jo snadderbilder av take-off også. Hvis du ikke kommer til OSL er jeg helt sikker på at det vil komme mange bilder på forumet du kan kose deg med :cool:

Tro meg Cato, jeg kommer UANSETT om jeg så må krabbe dit....:colgate:

Søren au! Jeg kan ikke komme imorgen likevel, blir for langt å kjøre bil tur/retur KRS-OSL... :cry: Dette var noe jeg gledet med stort til...
Noen som kan filme landingen evnt takeoff? Eller er dere for opptatt med å ta bilder? :p

Minnekortene er tømt og klargjort. Batteriet er til ladding, så ja, Hr Grindstein er klappet og klar til den STORE hvalen i morgen ettermiddag.

Med nermere ettertanke føles det faktisk meget bra å kalle en Airbus for en hval:colgate:

Ups, flytt for deg selv gutt, å kjøp deg en Audi - så går du aldri glipp av sånt i fremtiden :colgate:

Anyways, det burde lages en egen tråd i bildeforumet for denne eventen, ellers kommer det til å ende opp med 20 forskjellige "Mine A380 bilder.." blah..

Første billede fra CPH. Beklager kvaliteten, som er fra iPhone. Bedre billeder følger...

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    19.7 KB · Views: 229
En kompis og jeg setter kursen fra Rygge rundt 1530-tiden, da er det vel allerede godt med kaos der oppe...

En kompis og jeg setter kursen fra Rygge rundt 1530-tiden, da er det vel allerede godt med kaos der oppe...

Dere satser på å akuratt rekke det skjønner jeg...

Sånn vinden er nå så ser det ut til at det blir 19R. Vollen blir stedet. :-)

Last edited:
Dere satser på å akuratt rekke det skjønner jeg...

Sånn vinden er nå så ser det ut til at det blir 19R. Vollen blir stedet. :-)

Får ikke dratt før, siden kompisen min jobber på bakken på ENRY til 1530, men vi satser på å tråkke litt på mot vollen. Kameraet blir selvsagt med, samt en scanner eller to.

Ja,så har D-AIMB lige forladt CPH. Den afsluttede med en flot flyby og har nu sat kursen mod ARN. Var ikke selv i lufthavnen , men måtte følge det på TV.

Last edited:
Været er bra, vinden er flott, men er ikke flyet allerede bak skjema?
Velvel, jeg skal sitte her å glanse i hele dag uansett, så får vel ett blikk.. :old

Back