Spotteralert A380 til OSL 15.SEP

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Det er bekreftet A380 til OSL 15 sep. ETA 1700. Maskinen vil stå på gate.:73:

Last edited:
[flisespikke]Helsinki er ikke i Skandinavia, men nuvel..[/flisespikke]

Jeg kommer til OSL i ens ærend for å se dette beistet! Gleder meg!

Nja, det kalles vel bare å være i overkant entusiastisk.

Er ikke alle folk på dette forumet det?
Nåvel.. Dette er jo fantastisk nytt! En ferdig lakkert dundre må da vel få plass på ei sliten brikke! Selv om det skulle bety løping, løping og sprinting fra skolen til flytoget, hehe. Flott at du fikk ut nyheten om bekreftelsen :D

Er ikke alle folk på dette forumet det?
Nåvel.. Dette er jo fantastisk nytt! En ferdig lakkert dundre må da vel få plass på ei sliten brikke! Selv om det skulle bety løping, løping og sprinting fra skolen til flytoget, hehe. Flott at du fikk ut nyheten om bekreftelsen :D

Snakkes på osl halvoR?

NB: Lufthansa har bedt om å få lande på vestre rullebane den 15.9...

det betyr at de ikke kommer til å lande på østre som først avtalt...

les mer på www.osl.no

NB 2: Politiet kommer til å være krasse mot bilister som parkerer til hinder for andre slik som sit A380 var her så vær obs på dette.....

NB 2: Politiet kommer til å være krasse mot bilister som parkerer til hinder for andre slik som sit A380 var her så vær obs på dette.....

Jeg kommer til å parkere "sikkert", og ta med sykkel for å være mest mulig mobil mens det står på som verst..:)

Jeg vil tro at spotterplattformen våres vil være det beste stedet å stå for å få den med seg, MEN der blir det nok trangt har jeg en mistanke om :cool:

Er det langt å ..uhm.. gå? Fra terminalen, tenker jeg på, til spotterplatformen?

Back