wizard
Radar man
Var har du fått denna information?Widerøe-maskinene synes foreløpig ikke ... men de må vel utstyres med 'synlig' transponder innen april .. ? Eller?
Var har du fått denna information?Widerøe-maskinene synes foreløpig ikke ... men de må vel utstyres med 'synlig' transponder innen april .. ? Eller?
Heisann - snakker for Lennart her nå:
Han skal flytte radaren til en topp på 700 meter over havet i løpet av de neste 2 - 3 månedene. Det jobbes med å få dette til så snart som mulig.
Ja, ENKB är LIVE!![]()
Jeg kunne sikkert ha bidratt med min SBS-1 også. Den står på Skogn og dekker best nordover. (eks: http://smg.photobucket.com/albums/v63/flyingkab/SBS/ ). Men jeg vil antageligvis trenge en egen PC for den, noe jeg ikke har nå, men sikkert kan skaffe på sikt.
Jeg har blitt student igjen. Og ditto trang økonomi. Men, kan sikkert spytte i et par hundrelapper, dersom det fremdeles er behov for midler?Betalingsinfo?
Han skal flytte radaren til en topp på 700 meter over havet i løpet av de neste 2 - 3 månedene. Det jobbes med å få dette til så snart som mulig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.