Bra tiltak! Men er 500 spenn minste-beløpet for å bidra, eller er det rom for bidrag fra oss som ikke har eget kontor også...?
Kan bekrefte at jeg har sendt mail vedr Kristiansund. Har en Airnav Radar box med egen PC som står på 24/7 (unntatt når microsoft lurer meg med noen automatiske oppdateringer)Jag har fått mail från användare i Bardufoss och Kristiansund som säger att de vill ansluta sina radars till flightradar24.com. Jag kommer skicka script till dessa personer inom kort och hoppas att de kommer ansluta sig permanent till flightradar24.com
Om ni ska koppla upp dessa nya radars på flightradar24.com så kan jag bidra med antenn till upp till 3 mottagare, värde ca 80 euro / styck.
http://www.ssejim.co.uk/26-sseads1090sj.htm
Kristiansund er jo et område med mye fjell, så derer jeg spent på hvor god dekningen blir.
Noen av oss har tenkt til å sette i gang et spleiselag for å prøve å få opp to-tre nye radarer. Først på lista står en boks for bedre dekning nord for Trondheim, og vi ser også på en permanent løsning i Stavanger.
Jeg kan sikkert huse en radar .
Bor ved Sandsli/Kokstad og ser innflyging fra både sør og nord på Flesland.
Bor høyt så burde være gode forhold.
Er ENKB-radaren koblet opp til flightradar24 allerede? Jeg ser ikke noe fly i det området enda.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.