Spar opp til 40 prosent

Må få lov til å himle litt med øynene når man ser reglene for kampanjen. En liten logisk brist i det tyske maskineriet?

Purchase by: 04.03.2010
Departure period: 15.10.2010-31.01.2011
Advance Purchase Period: 7 days

Man må altså kjøpe billetten senest i løpet av morgendagen. Man må kjøpe billetten 7 dager før avreise. Første mulige avreise på denne kampanjen er om over 7 måneder fram i tid... :rolleyes:

Ikke noe å si på prisene, men reiseperioden er ubruklig:angry: Hadde håpet på noen gode tilbud til Hong Kong eller Singapore etter påsken, men nei....

Indeed! Men det kommer garantert noen gode tilbud for perioden 15. april til 15. juni i løpet av de neste ukene. Hong Kong er for øvrig langt mer spennende enn Singapore, skjønner ikke hvorfor noen orker å dra til Singapore når de først skal reise langt ...

Last edited:
Hong Kong er for øvrig langt mer spennende enn Singapore, skjønner ikke hvorfor noen orker å dra til Singapore når de først skal reise langt ...

Det er vel et privat synspunkt? Andre mener noe annet - jeg liker Singapore langt bedre en Hong Kong. ;)

Håper de kommer med noen gladpriser til SIN mot høsten.

Det er vel et privat synspunkt? Andre mener noe annet - jeg liker Singapore langt bedre en Hong Kong. ;)

Ja, det er selvsagt et privat synspunkt - jeg representerer ingen offentlige myndigheter ;) At noen liker Singapore verken overrasker eller støter meg, akkurat som jeg regner med at jeg også kan få komme med min vurdering.

Indeed! Men det kommer garantert noen gode tilbud for perioden 15. april til 15. juni i løpet av de neste ukene. Hong Kong er for øvrig langt mer spennende enn Singapore, skjønner ikke hvorfor noen orker å dra til Singapore når de først skal reise langt ...

Håper de kommer med noen gladpriser til SIN mot høsten.

Ja, det er selvsagt et privat synspunkt - jeg representerer ingen offentlige myndigheter ;) At noen liker Singapore verken overrasker eller støter meg, akkurat som jeg regner med at jeg også kan få komme med min vurdering.

He he, det jeg går med tankene om er en tur som kombinerer Hong Kong og Singapore, og da må man jo begynne i en av byene ;) Så da må jo alle være fornøyd :)

Dette blir vel personlige preferanser.. ?
Jeg er svært positiv til Hong Kong, men blir stadig vekk grillet av kolleger som fabler om SIN i tid og utide..

Sorry.. jeg begynner å bli litt petimeter selv her og syntes du var så bastant, det så ikke ut som noe synspunkt. ;)

Someone: Gled deg, begge byene er meget spennende uansett.

Ja, ser det - men fikk bare opp 747-400 via Frankfurt. De bruker også A340-300 via München.

A343/A346/744 har ikke så mye å si når man har fri tilgang på Warsteiner og vodka. :)

Jeg har lagt merke til at de bruker A346 på den avgangen jeg har brukt, som da gikk med A343 fra MUC.

Jeg synes egentlig vurderingene dine er såpass gode at vi burde vurdere å få deg inn i en statlig tenketank sammen med noen kongelige og noen likvide arvinger. Denne tenketanken vurde ha en besluttende kraft på hvilke reisemål som er gyldig. +1 for Hong Kong.

Når det er sagt - sjekket salget, ble fornøyd over prisene, hadde nyladet AmEx og ble skikkelig skuffa over reiseperiodene. Fillern.

Man må altså kjøpe billetten senest i løpet av morgendagen. Man må kjøpe billetten 7 dager før avreise. Første mulige avreise på denne kampanjen er om over 7 måneder fram i tid... :rolleyes:

Nei, det funka. Mamma og pappa kjøpte til Dubai. Uten meg..

Har sett på dette, og har lyst på Seoul i månedsskiftet jan/feb neste år.. Får vel ta en avgjørelse i morgen..

Tittet litt på flytyper, de har A346 fra FRA og A343 fra MUC... Pussig kun SK som forbindelse til FRA...

Kr. 7.908 t/r for meg og Marian til Seoul... Må velge FRA ut jan 2011... Dette hopper jeg nok på..:rolleyes:

Det ble en helg i Abu Dhabi for kr 2.659 pr pers. På valg av bonuskort var ikke CO på menyen ??? Det var ikke noe problem tidligere å velge det ???:8:

Noen som vet..

Tittet litt på flytyper, de har A346 fra FRA og A343 fra MUC... Pussig kun SK som forbindelse til FRA...

Kr. 7.908 t/r for meg og Marian til Seoul... Må velge FRA ut jan 2011... Dette hopper jeg nok på..:rolleyes:

Har et ønske om å kombinere Seoul og Hong Kong selv, to storbyer i sør-øst jeg ikke har fått mulighet til å oppleve ennå. Om det bare kunne komme et tilbud med en litt mer fornuftig reiseperiode, så...

Har 14 timer på å overtale samboeren til senhøstes helgetur. Abu Dhabi eller Dubai - hva anbefales?

Det ble en helg i Abu Dhabi for kr 2.659 pr pers. På valg av bonuskort var ikke CO på menyen ??? Det var ikke noe problem tidligere å velge det ???:8:

Noen som vet..

Grattis:) Vurderer det samme selv, eller Dubai!

Har 14 timer på å overtale samboeren til senhøstes helgetur. Abu Dhabi eller Dubai - hva anbefales?

Med unntak av 'Grand Mosque' er det ikke saa mye aa se i Abu Dhabi, saa for en helgetur ville jeg nok valgt Dubai.
Men er jo ikke langt mellom byene, med dagens kurs kan du ta en taxi fra den ene til den andre for ca 300 kroner, saa om du vil se begge byene funker det ogsaa :)

Ok - vi får se hva det blir. Alt er vel ganske kunstig i DXB, men for en utvidet helgetur er det kanskje til å leve med? - spesielt når man får med varme og sol i tillegg.

Back