RWY 24
Legal Eagle
Jeg kommer med en generell betraktning om holdningene og meningene her inne, noe jeg faktisk også skriver i innlegget. Hvis det var et direkte svar på ditt innlegg hadde jeg sitert deg på det. Det var hele årsaken til at jeg ikke siterte deg direkte. Likevel svarer du på mitt innlegg som om det var direkte rettet mot deg. Jeg kan gjerne forklare deg det en gang til om fem minutter hvis du vil![]()
Du siterte ham faktisk direkte. Deretter kommenterte du sitatet. Du gjorde det ved først å sette inn en kopi av TOS' innlegg. Deretter skrev du dette:
På hvilket grunnlag kan du kalle noen i en helt annen yrkesgruppe "fartsblinde" uten selv å ha erfaring fra bransjen? Det kaller jeg arrogant, eller kanskje bare naivt i beste fall... Du har stadig sterke meninger, men ingen egen erfaring å basere dem på. Jeg ville aldri funnet på å diskutere din lønn og rettigheter med såpass sterke meninger uten selv å ha relevant erfaring å basere det på. I mine øyne blir det mer og mer snodig å lese hva endel her inne mener om noe de har lite til ingen reell peiling på...
Greit; dette er et luftfartsforum der alle interesserte kan mene hva de vil, men jeg fatter liksom ikke helt poenget med denne diskusjonen lenger.
Last edited: