• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søndag og back 2 work:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Søndag og back 2 work:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Stille morgenstund med kaffe og papiraviser. I formiddag forflytter jeg meg til et Gods i nabokommunen og en to dagers samling med kollegaer fra hele landet. Godt å komme i gang med arbeidsuken.

Re: Søndag og back 2 work:-)

God morgen fra Grønland. Har vært en særdeles rolig helg så langt. Kaffe og nettaviser nå før frokost. Fruen vil på biltur, så da er forslaget mitt en tur til MC-museet på Magnor. Sannsynligvis kombinert med en liten harrytur til Charlottenberg. Så er planen å være tilbake for å nå en viss fotballkamp på Intility. Ha en finfin søndag[emoji3]

God morgen fra Düsseldorf. Får vel komme meg opp og jakte litt frokost. Hjem med SAS i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Grått og trist her i dag, men jeg skal prøve å litt mosjon senere i dag. Klokken 11.00 i dag holder Dr. Stephen Payne om Queen Mary 2. Payne er konstrukturøen bak QM2 så dette blir helt sikkert kjempespennende. Foredraget er i Hamburg, men det overføres på nettet heldigvis så da får jeg det med meg.

God morgen fra Stavanger. Her våknet en grytidlig av «Donner und Blitz». Så da sto en opp og mekket kaffe og ble sittende å nyte denne og se ut vinduene på noen heftige regnskyll akkopagnert av Lyn og torden. Plan for dagen avslapning og en liten rundtur til to av avkommene.
Ha en nydelig søndag :)

God morgen fra Knausen. Her ble det virgin-mimoas i dag da karriere-dragen må jobbe da neste uke blir meget kort. Nå er det nok med (andres) barn merker jeg, og vi har fungert som et hotell hele helgen. Det er litt deilig å lade opp etter uken. Junior ville på Gardermoen å se på fly, som er positivt selv om det nødvendigvis ikke er verdens største sjekketriks for han senere.

God morgen fra Johannesburg. Her er dagens strømbrudd i gang, og det virker ikke helt som generatoren helt kommer i gang. Håper den gjør det snart så jeg kan få kaffe.

Hjemover i kveld med Lufthansa

Ha en fin dag

God dag fra Oslo. I går var litt av en dag som jo endte opp på oktoberfest. Det innebar en tur på Ahus (men ikke for å jobbe, men for å printe ut noe greier), litt handling på Metrosenteret i Lørenskog (egentlig et ganske greit senter om man bor litt østpå i Oslo, spiste også mat der) og så da oktoberfest. Merker det litt i dag, men har vært i verre shaper etter oktoberfester så da får det gå.

Skal ut å spise med familien senere i dag, men før den tid får jeg vel gå en liten tur selv om været ikke er all verdens. Er dog opphold da, det hølja greit ned i går kveld. Ha en fin dag.

God midt på dagen fra SAS OSL loungen,
Det går litt i "sakte kino" idag etter 30 års samling på Park Inn Raddison Blu med tidligere kolleger i Norway Airlines. Det ble en vellykket samling med "aviators" fra den gang da , nesten 40 personer hadde møt frem. Trivelig og høy party faktor som kun airline personell kan få til. Festen gikk nesten over i frokosten på hotelleriet.
Nesten godt at returmaskinen , SK4025 , er en halv time sein her fra i OSL. En kaffekopp til før jeg rusler bort på gaten og tar CRJ'en vestover fjellet igjen.
Ha en fin søndag.

G’morgen .. Så smått begynt å lysne. Ttavelt i går, så da blir det nok mest sløving i dag. Leeds-Arsenal skal ihvertfall beskues. Og så får vi håpe Stabæk sikrer opprykket.

Morn fra NYC. Minstemann purker fortsatt så vi voksne gomler bagel med cream cheese og lurer på når vi tør å bruke kaffemaskinen. I dag ligger det an til park og museum, noe som forhåpentligvis alle kan like. Skal nok ikke se bort ifra at man må innta litt amerikansk helsekost også

God søndag fra Skottland

En overraskende solfylt dag, meldingene var ikke helt slik. Akkurat pskket ut reiseveska før man fyller den opp igjen for å reise til Sveits og noen dager i fjellene med Axalp. Første gang der, så det blir spennende å se hva det sveitsiske luftforsvaret finner på for oss

Ha en finfin ettermiddag folkens[emoji846]

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Heisann fra Sandnes. Akkurat kommet hjem etter en fem timers biltur fra Rjukan. Vi bodde en natt på Rjukan Admini Hotel som virkelig kan anbefales. Fantastisk kjøkken og rekesmørbrød til frokost.

Forøvrig passet det ypperlig at man fikk lagt om til vinterdekk før vi dro for i dag var det til tider slapseføre på fjellet. Ha en fin søndagskveld forumister!

Live update... Virgin Clubhouse er ikke det samme på O. R. Tambo som på LHR.

Sånn kort oppdatert. :)

55 minutter til de kommer for å hente oss vekk

cdb45ff16f5c84c7f89a0868d2ce739d.jpg

8818e3da861cf6d4f8c2e34b7d97b376.jpg

Men har de øl så har de mye

Last edited:

Live update... Virgin Clubhouse er ikke det samme på O. R. Tambo som på LHR.

Sånn kort oppdatert. :)

55 minutter til de kommer for å hente oss vekk

cdb45ff16f5c84c7f89a0868d2ce739d.jpg

8818e3da861cf6d4f8c2e34b7d97b376.jpg

Men har de øl så har de mye

Du kunne jo (nesten) steppet inn for Pete Lincoln fra Smokie?

352d98d2baddcd08a8eb09cc0ea7d005.jpg

God søndag. Slapp sådan. Snart klar for en litt amputert uke før man har billett til å se en av de to på bildet over på fredag.

Du kunne jo (nesten) steppet inn for Pete Lincoln fra Smokie?

352d98d2baddcd08a8eb09cc0ea7d005.jpg

God søndag. Slapp sådan. Snart klar for en litt amputert uke før man har billett til å se en av de to på bildet over på fredag.
Storsmurfen "dør".

Makan

Det gjorde de jo ikke. He-he. Men om KFUM avgir poeng i morgen er det bare syltynn teori som kan hindre opprykket.

Det er allerede syltynn teori som kan frata de opprykket. Kåffa vinner ikke tre kamper på rad, og Start må hente igjen 9 mål.

Det er allerede syltynn teori som kan frata de opprykket. Kåffa vinner ikke tre kamper på rad, og Start må hente igjen 9 mål.
Det var spent stemning på Nadderud i dag og den gikk helt til himmels da det ble scoret noen sekunder før full tid. Litt spent i de 4 tilleggsminuttene var det også og utrolig deilig da dommeren blåste av. Det var noen fornøyde spillere vi spiste sammen med etter kampen i alle fal.
Vi forholder oss til syltynn teori og tar ingen ting på forskudd. Det er 2 kamper igjen som helst skal vinnes.
Stabæks damer gikk på et 3-0 tap i bergen, mot brann, der det siste målet var ett, etter kommentatorenes mening, feil idømt straffespark. Vi får revansjere det på Ullevål 5 november....

Back