Harald Oanes
ScanFlyer Silver
Ser at årskavalkader er i vinden for tiden, det er vel sånt man gjør når ett år er passert og trukket ned i dass... Årskavalkade fra Sola blir det ikke for min del, det vil nok ingen interessere seg så mye for da det meste består av skandinavisk-norske fly... Jeg har en mengde bilder liggende fra året som gikk, både med blå hale og med portretter på, men de ligger godt i min safe - så jeg kan heller vise noen bilder jeg ikke har lastet opp tidligere (tror jeg...). Året 2009 forbigås i stillhet her på øya, på forum husker jeg mest 2 ting, det ene negativt - det andre veldig positivt...
1: Til tider svært mye pissesure komentarer og krangling og annen surmuling, som jeg for all del håper er et tilbakelagt stadie. Det går jo an å være uenig uten å krangle...
2: En ungdommelig og oppvoksende generasjon som beriker oss med store mengder flotte bilder, ja enkelte fotografer (navn nevnes ikke...) viser så stor fotokunst at jeg heller vil se på disse`s bilder enn å laste opp mine egne, da har jeg ikke lengre noe å bidra med - fotomessig...
Airbus på Sola er forholdsvis sjeldent, føles det - men 2010 hadde definitivt sendt oss noen av sorten lell...
Spanair var her innimellom og lokket forfrosne mennesker til solen...
Star Alliance heter et annet spansk flyselskap som trafikerer vår flyveplads...
Et "eksotisk" innslag fra Adriaterhavet landet på sola kl 06.30 en lørdagsmorgen - og et par stk frisk, rask ungdom i sin beste middelalder hadde stått opp for å følge begivenheten...
Britisk Luftvei er svært sjelden på Sola, desverre - bedre var det før i tiden...
Også store busser var innom i militære formål...
Lufthansa flyr ikke ofte med Airbus på Sola, enda mer sjelden med A321 - og enda mer sjelden enn sjelden med A321 i hundre-utgave, men det skjedde faktisk i 2010...
Tyskerne var et par ganger med A320 også...
Du-å-du? Balkan Holiday må vel sies å ha det flotteste og mest fantasifulle fargeskjema i året som gikk...
forsettes...
1: Til tider svært mye pissesure komentarer og krangling og annen surmuling, som jeg for all del håper er et tilbakelagt stadie. Det går jo an å være uenig uten å krangle...
2: En ungdommelig og oppvoksende generasjon som beriker oss med store mengder flotte bilder, ja enkelte fotografer (navn nevnes ikke...) viser så stor fotokunst at jeg heller vil se på disse`s bilder enn å laste opp mine egne, da har jeg ikke lengre noe å bidra med - fotomessig...
Airbus på Sola er forholdsvis sjeldent, føles det - men 2010 hadde definitivt sendt oss noen av sorten lell...
Spanair var her innimellom og lokket forfrosne mennesker til solen...

Star Alliance heter et annet spansk flyselskap som trafikerer vår flyveplads...

Et "eksotisk" innslag fra Adriaterhavet landet på sola kl 06.30 en lørdagsmorgen - og et par stk frisk, rask ungdom i sin beste middelalder hadde stått opp for å følge begivenheten...

Britisk Luftvei er svært sjelden på Sola, desverre - bedre var det før i tiden...

Også store busser var innom i militære formål...

Lufthansa flyr ikke ofte med Airbus på Sola, enda mer sjelden med A321 - og enda mer sjelden enn sjelden med A321 i hundre-utgave, men det skjedde faktisk i 2010...

Tyskerne var et par ganger med A320 også...

Du-å-du? Balkan Holiday må vel sies å ha det flotteste og mest fantasifulle fargeskjema i året som gikk...

forsettes...
Last edited: