Var også omtalt på NRK Dagsrevyen i dag:
http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/307546/
http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/307546/
lurer på om jeg skal oppover jeg?blir 50 den 19 juni og håper oversheriffmesterinna har en overaskelse på lur....død og pine om det ikke blir noe..
Gratulerer med dagen på forskuddja Kanon,der kan du se.alderen tynger allerede på meg.Bødø airshow skulle det være.hm...
Apropos Sola igår. Det er snakk om at det var 10-15000 tilskuere. Er ikke dette egentlig alt for dårlig. Med tanke på det showet som var i går, samt at det innen en radius på 1 times kjøring må bo godt over 200.000 mennesker.
Jeg tror også det har endel å si at det arrangeres tre relativt store show i løpet av tre uker. Hadde det ikke vært for Bodø Airshow så hadde jeg sannsynligvis prioritert Sola i år.
Veldig kjekt at det var tre oppvisningsteam (hvis vi regner med Aerostars/Yakolev 50). Men to av de reiste jo dessverre videre til Danmark etter showet på lørdag.
Hvis man (til neste gang) hadde fått til samarbeid med et annet flyshow "i nærheten" samme helg slik at oppvisningsteam kunne utveksles mellom stedene de forskjellige dagene kunne man fått mye kjekt begge dagene. For å sammenligne: Rått og Råde (musikkfestival i Stavanger) samarbeider med Døgnvill-festivalen i Tromsø når de booker artister.
Ellers var det veldig kjekt å se SAS gjøre oppvisning med en 737. Jeg er vel blant de som gjerne kunne sett mer av sånt.
Det var nettopp dette som skjedde i år, hadde det ikke vært for Danish Air Show så hadde neppe Sola fått Patrouille de France, Turkish Stars og de polske MiGene.Veldig kjekt at det var tre oppvisningsteam (hvis vi regner med Aerostars/Yakolev 50). Men to av de reiste jo dessverre videre til Danmark etter showet på lørdag.
Hvis man (til neste gang) hadde fått til samarbeid med et annet flyshow "i nærheten" samme helg slik at oppvisningsteam kunne utveksles mellom stedene de forskjellige dagene kunne man fått mye kjekt begge dagene. For å sammenligne: Rått og Råde (musikkfestival i Stavanger) samarbeider med Døgnvill-festivalen i Tromsø når de booker artister.
Det var nettopp dette som skjedde i år, hadde det ikke vært for Danish Air Show så hadde neppe Sola fått Patrouille de France, Turkish Stars og de polske MiGene.
Grattis med kommende 50 års dag.
Apropos Sola igår. Det er snakk om at det var 10-15000 tilskuere. Er ikke dette egentlig alt for dårlig. Med tanke på det showet som var i går, samt at det innen en radius på 1 times kjøring må bo godt over 200.000 mennesker.