SkyEurope

krølle

ScanFlyer Crusty
Noen som har foreviget dette selskapet i Norge?
Hvis ikke kan Leorim bli 1ste hvis han er ledig søndag kl2030, da kjem den tilbake, men det vet han sikkert redan:zzz

Replying to Topic 'SkyEurope'

Apropos: I siste Airways er det et interjug med ledelsen i Welcome Air, som hevder at en del av de nye LCCene som popper opp over alt nærmest er pyramideselskaper å regne. De begrunner det med fx at SkyEurpoe ikke avsetter penger i budsjett og regnskap til vedlikehold - og det må i tilfelle bety noe. Noen som har meninger om det - er det misunnelige konkurrenter eller hur?

Originally posted by Isbamse

Apropos: I siste Airways er det et interjug med ledelsen i Welcome Air, som hevder at en del av de nye LCCene som popper opp over alt nærmest er pyramideselskaper å regne. De begrunner det med fx at SkyEurpoe ikke avsetter penger i budsjett og regnskap til vedlikehold - og det må i tilfelle bety noe. Noen som har meninger om det - er det misunnelige konkurrenter eller hur?

Hmmm......sandheden ligger vel et sted midt i mellem. Man kan jo ikke kigge på alle LCC'er ens. Nogle ar absolut seriøse og andre er mindre seriøse. GoodJet var vel et godt eksempel på et fantasi selskab hvor budget var lidt vel optimistisk. Om man så skal kalde det et pyramideselskab, ved jeg ikke. Men Welcome Air ledelsen er ret så langt at der er mange nye LCC'er med budgetter som er utopi!

Nydelig Lennart ! :up:

-Skulle gjerne hatt de her oppe også.....

Flott bilde Lennart.:hi2
Fint å se andre typer en det vi er vant til her på OSL.
Selv om dere har griser også.:up:

Airbus 330.:)

Originally posted by Airbus 330

Flott bilde Lennart.:hi2
Fint å se andre typer en det vi er vant til her på OSL.
Selv om dere har griser også.:up:

Airbus 330.:)

Takker for det.
Så lenge grisene har andre farger enn DY SK KL og BU er det helt greit å ha griser på besøk

Får ikke frem bildet. Har airpics hatt problemer i flere måneder, eller er det min data som ikke liker airpics?

Originally posted by MountainDew

Får ikke frem bildet. Har airpics hatt problemer i flere måneder, eller er det min data som ikke liker airpics?

Det tar sin tid, som det meste her i verden . Jeg fikk opp på 1ste forsøk :up:

Back