OSL: 2.342.731 +4,4%
Innland: 1.024.079 +0,9%
Utland: 1.316.928 +7,2%
Totalt Avinor: +1,3%, med -0,6% innland og +4,7% utland
BGO: 548.090 +0,2% (Innland er ned 1,6%, mens utland opp 4,2%)
SVG: 377.088 -7,3% (utland er ned hele 12,2%, og offshore ned nesten det samme:
TRD: 418.613 +1,5% (Såvidt ned på innland med -0,5%, mens opp 10% på utland)
Andre:
TRF: -2,9%
RYG: -15,2%
TOS: +2,6%
AES: +0,4%
KRS: -2,4%
KSU: -16,7%
MOL: -5,1%
EVE: -2,1%
BOO: +1,9%
Ser tydelig at OSL fortsetter og bli enda viktigere i Avinorsystemet
Interessant nok så er veksten Norge-Hellas lik nedgangen til Tyrkia i absolutte tall med 16.000 opp og ned. Itillegg så øker trafikken til Spania kraftig med 19% (+41.699) samt USA med +27% (+11.120)
Innland: 1.024.079 +0,9%
Utland: 1.316.928 +7,2%
Totalt Avinor: +1,3%, med -0,6% innland og +4,7% utland
BGO: 548.090 +0,2% (Innland er ned 1,6%, mens utland opp 4,2%)
SVG: 377.088 -7,3% (utland er ned hele 12,2%, og offshore ned nesten det samme:
TRD: 418.613 +1,5% (Såvidt ned på innland med -0,5%, mens opp 10% på utland)
Andre:
TRF: -2,9%
RYG: -15,2%
TOS: +2,6%
AES: +0,4%
KRS: -2,4%
KSU: -16,7%
MOL: -5,1%
EVE: -2,1%
BOO: +1,9%
Ser tydelig at OSL fortsetter og bli enda viktigere i Avinorsystemet
Interessant nok så er veksten Norge-Hellas lik nedgangen til Tyrkia i absolutte tall med 16.000 opp og ned. Itillegg så øker trafikken til Spania kraftig med 19% (+41.699) samt USA med +27% (+11.120)
Last edited: