OSL: 2.393.933 +3,9%
Utland: 1.329.019 +2,1%
Innland: 1.063.684 +6,2%
Sterk vekst i innenrikstrafikken, så avgiften har ikke hatt så mye og si her. På utenriks så er veksten lav, men det har heller ikke kommet mye ny kapasitet det siste året, så tyder på fullere fly
For Avinor totalt sett er trafikken opp 2,0%, men det er innenriks som drar det opp med +4,2%. Utenriks falles -0,8%, og dras spesielt ned av kraftige fall i SVG, HAU og KRS. Innenriks har størst vekst i Nord-Norge og OSL
BGO: 552.660 +0,2% (innland +2,1% - utland -1,8%)
TRD: 408.283 +2,6% (innland +4,3% - utland -3,0%)
SVG: 388.773 -5,3% (innland +3,5% - utland -15,2%)
TOS: 168.641 +4,8%
BOO: 154.508 +7,4%
AES: 99.296 +3,0%
KRS: 98.308 -3,0%
Utland: 1.329.019 +2,1%
Innland: 1.063.684 +6,2%
Sterk vekst i innenrikstrafikken, så avgiften har ikke hatt så mye og si her. På utenriks så er veksten lav, men det har heller ikke kommet mye ny kapasitet det siste året, så tyder på fullere fly
For Avinor totalt sett er trafikken opp 2,0%, men det er innenriks som drar det opp med +4,2%. Utenriks falles -0,8%, og dras spesielt ned av kraftige fall i SVG, HAU og KRS. Innenriks har størst vekst i Nord-Norge og OSL
BGO: 552.660 +0,2% (innland +2,1% - utland -1,8%)
TRD: 408.283 +2,6% (innland +4,3% - utland -3,0%)
SVG: 388.773 -5,3% (innland +3,5% - utland -15,2%)
TOS: 168.641 +4,8%
BOO: 154.508 +7,4%
AES: 99.296 +3,0%
KRS: 98.308 -3,0%