• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skandinavisk hub for trans-atlantiske flyruter

Reidaaaar ....... :naughty:

Det var vel strengt tatt en helt objektiv påpekning av et omtvistelig faktum..... At avstand ikke betyr alt i slike avgjørelser vet vi selvsagt, og selv hårsåre debattanter må akseptere litt humoristiske innspill i en opphetet debatt.

, og selv hårsåre debattanter må akseptere litt humoristiske innspill i en opphetet debatt.

Jeg synes nå denne hårsårheten begynner å bli komisk i enkelte tråder her på Forum. Er det politikk å påpeke fakta??

Jeg synes nå denne hårsårheten begynner å bli komisk i enkelte tråder her på Forum. Er det politikk å påpeke fakta??

Nei det kan umulig være politikk i det, og det er mitt poeng.:) Jeg har inntrykk av at enkelte tar påpekning av slike objektive størrelser personlig inn over seg om det går i mot egen overbevisning i relaterte saker. Ingen nevnt, ingen glemt..... ;)

Last edited:
Jeg styrte bevisst utenom OSL i mine tall, og jeg mistenker at Reidar leste min hensikt.. (don't feed the trolls) ;)

Kun et spøkefullt lite spark mellom Reidar og meg ...

<mod>
Da kan vi styre tilbake til litt TATL-diskusjoner og droppe "hvem føler seg tråkket på tærne av hvem"
</mod>

Back