Skandinavisk hub for trans-atlantiske flyruter

Reidaaaar ....... :naughty:

Det var vel strengt tatt en helt objektiv påpekning av et omtvistelig faktum..... At avstand ikke betyr alt i slike avgjørelser vet vi selvsagt, og selv hårsåre debattanter må akseptere litt humoristiske innspill i en opphetet debatt.

, og selv hårsåre debattanter må akseptere litt humoristiske innspill i en opphetet debatt.

Jeg synes nå denne hårsårheten begynner å bli komisk i enkelte tråder her på Forum. Er det politikk å påpeke fakta??

Jeg synes nå denne hårsårheten begynner å bli komisk i enkelte tråder her på Forum. Er det politikk å påpeke fakta??

Nei det kan umulig være politikk i det, og det er mitt poeng.:) Jeg har inntrykk av at enkelte tar påpekning av slike objektive størrelser personlig inn over seg om det går i mot egen overbevisning i relaterte saker. Ingen nevnt, ingen glemt..... ;)

Last edited:
Jeg styrte bevisst utenom OSL i mine tall, og jeg mistenker at Reidar leste min hensikt.. (don't feed the trolls) ;)

Kun et spøkefullt lite spark mellom Reidar og meg ...

<mod>
Da kan vi styre tilbake til litt TATL-diskusjoner og droppe "hvem føler seg tråkket på tærne av hvem"
</mod>

Back