Skal fly 800 t/r SVG-BGO i sommer

Siste jeg har lest på naboforumet er at han etter planen stoppet på 495 i går, og runder nok dermed 500 idag!

Siste jeg har lest på naboforumet er at han etter planen stoppet på 495 i går, og runder nok dermed 500 idag!

Han ligger vel passelig greit i rute da. Han er jo ikke god, men jeg har litt sansen for dette.

Slik jeg har forstått det ligger han godt i rute, og har visst en del flygninger å gå på i forhold til hva han har booket...

...og 177 dager senere har Fredrik flydd 790flyvninger med SAS. Da gjenstår det bare å se om han holder ut de siste ti flyvningene før tirsdag neste uke.

Gratulerer Fredrik!

Offentlige avgifter pr flyvning mellom BGO og SVG: 209kr. Totalt på 800 flyvninger: 167200kr

I tillegg kommer 1 million eurobonuspoeng (1250x800).

Skal ikke se bort ifra at SAS også er glad det nå nærmer seg slutten ;)

Offentlige avgifter pr flyvning mellom BGO og SVG: 209kr. Totalt på 800 flyvninger: 167200kr

I tillegg kommer 1 million eurobonuspoeng (1250x800).

Skal ikke se bort ifra at SAS også er glad det nå nærmer seg slutten ;)

Det ble nok dyrere enn planlagt når avgiften kom, men han klarte komme i avisen å reklamere for billetten og klarer det sikkert når han er ferdig også, så en viss markedsføringsverdi har det jo

Da blir det spennende om han òg får rekorden inn i Guinness. Aftenbladet snakket med ham før (første) avgang til Bergen i går. Det gjensto visstnok litt papirarbeid mtp. å dokumentere alt for Guinness.

Kanskje SAS gir han en liten spenstigere bokstav på EBD kortet sitt?

Imponerende hva han har gjort og herlig mengde med bonuspoeng han har nå.

Er det med eller uten den nye flyseteavgiften? Den ble jo innført fra september av, og han hadde vel nådd 500 flighter før den tid?

Er det med eller uten den nye flyseteavgiften? Den ble jo innført fra september av, og han hadde vel nådd 500 flighter før den tid?

Det er inkludert flyseteavgiften. Den ble innført 1. juni, så han fikk flydd ca 3 uker før den ble gjeldende (Derfor stemmer ikke tallet jeg kom med 100%, det er litt lavere).

Back