• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skal fly 800 t/r SVG-BGO i sommer

Hvilken rekord er det han prøver å sette?

Uansett, lykke til! Regner med han kommer til å være ganske så lei etter dette!

Ikke helt A4 dette, men jeg har faktisk sansen for at ikke alle er A4. Jeg ønsker ham lykke til i galskapen! 😉

Hehe, god tur. Regner med at han vil være på nikk med endel flyvert(inn)er etter dette stuntet.

Er dårlig med slikt på SVG-BGO..

Åh... det visste jeg ikke. Ja ja, det er sikkert like greit. Skjemmer man bort folk i distriktene så skal de plutselig ha både det ene og det andre. Stemmerett og alt mulig ville stått for døren.

Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.

Ja, det er bra de kjenner plassen sin... 😏

Ps. han skulle begynne i mai... det hadde vært litt morsomt å begynt på samme stuntet en måned i forveien, game on liksom.... 🤓🤔

Får man mer poeng per flyvning når man bruker travelpass? SVG-BGO =250 poeng og det blir ikke 1 000 000 med 800 flyvninger.

Får man mer poeng per flyvning når man bruker travelpass? SVG-BGO =250 poeng og det blir ikke 1 000 000 med 800 flyvninger.

Travelpass unlimited bookes i bookingklasse C, så det blir 1000 poeng per flight, før evt. EBG/EBD-bonus.

Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også :D

Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også :D

Husk at du må ha vært utav landet i minst 24h for å nyte godt av kvoten. Dette gjelder Tax-Free. Handler man på Systembolaget o.l og betaler skatt til f.eks Sverige, så gjelder ikke 24h-reglen.

Thomas

Husk at du må ha vært utav landet i minst 24h for å nyte godt av kvoten. Dette gjelder Tax-Free. Handler man på Systembolaget o.l og betaler skatt til f.eks Sverige, så gjelder ikke 24h-reglen.

Thomas

Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak :D

Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak :D

Det er selvfølgelig opp til deg, og spør de etter utreisebillett, så er det bare å vise gårsdagens boardingpass ;)

Ha en flott påske!

Det kan jo også tenkes at tollerne etterhvert begynner å kjenne deg igjen, om du ankommer landet hver dag ;)

Fantastisk stunt!

Travel pass innen Skandinavia og eller OSL til enten CPH eller ARN er vel også vesentlig dyrere enn SVG-BGO? Så ikke like "god" butikk

Back