Skal fly 800 t/r SVG-BGO i sommer

Hvilken rekord er det han prøver å sette?

Uansett, lykke til! Regner med han kommer til å være ganske så lei etter dette!

Ikke helt A4 dette, men jeg har faktisk sansen for at ikke alle er A4. Jeg ønsker ham lykke til i galskapen! 😉

Hehe, god tur. Regner med at han vil være på nikk med endel flyvert(inn)er etter dette stuntet.

Er dårlig med slikt på SVG-BGO..

Åh... det visste jeg ikke. Ja ja, det er sikkert like greit. Skjemmer man bort folk i distriktene så skal de plutselig ha både det ene og det andre. Stemmerett og alt mulig ville stått for døren.

Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.

Ja, det er bra de kjenner plassen sin... 😏

Ps. han skulle begynne i mai... det hadde vært litt morsomt å begynt på samme stuntet en måned i forveien, game on liksom.... 🤓🤔

Får man mer poeng per flyvning når man bruker travelpass? SVG-BGO =250 poeng og det blir ikke 1 000 000 med 800 flyvninger.

Får man mer poeng per flyvning når man bruker travelpass? SVG-BGO =250 poeng og det blir ikke 1 000 000 med 800 flyvninger.

Travelpass unlimited bookes i bookingklasse C, så det blir 1000 poeng per flight, før evt. EBG/EBD-bonus.

Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også :D

Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også :D

Husk at du må ha vært utav landet i minst 24h for å nyte godt av kvoten. Dette gjelder Tax-Free. Handler man på Systembolaget o.l og betaler skatt til f.eks Sverige, så gjelder ikke 24h-reglen.

Thomas

Husk at du må ha vært utav landet i minst 24h for å nyte godt av kvoten. Dette gjelder Tax-Free. Handler man på Systembolaget o.l og betaler skatt til f.eks Sverige, så gjelder ikke 24h-reglen.

Thomas

Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak :D

Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak :D

Det er selvfølgelig opp til deg, og spør de etter utreisebillett, så er det bare å vise gårsdagens boardingpass ;)

Ha en flott påske!

Det kan jo også tenkes at tollerne etterhvert begynner å kjenne deg igjen, om du ankommer landet hver dag ;)

Fantastisk stunt!

Travel pass innen Skandinavia og eller OSL til enten CPH eller ARN er vel også vesentlig dyrere enn SVG-BGO? Så ikke like "god" butikk

Back