Ikke så mye mer enn et crewmedlem med maks årskvote pluss litt tilleggsreising.
Trolig også mindre da man jo ikke kommer opp i noen særlig høyde mellom SVG og BGO
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ikke så mye mer enn et crewmedlem med maks årskvote pluss litt tilleggsreising.
Er dårlig med slikt på SVG-BGO..Håper han liker muffins og smudi
Er dårlig med slikt på SVG-BGO..
Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.Er dårlig med slikt på SVG-BGO..
Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.
Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.
Får man mer poeng per flyvning når man bruker travelpass? SVG-BGO =250 poeng og det blir ikke 1 000 000 med 800 flyvninger.
Travelpass unlimited bookes i bookingklasse C, så det blir 1000 poeng per flight, før evt. EBG/EBD-bonus.
Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også![]()
Husk at du må ha vært utav landet i minst 24h for å nyte godt av kvoten. Dette gjelder Tax-Free. Handler man på Systembolaget o.l og betaler skatt til f.eks Sverige, så gjelder ikke 24h-reglen.
Thomas
Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak![]()
Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak![]()
Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.