Ikke så mye mer enn et crewmedlem med maks årskvote pluss litt tilleggsreising.
Trolig også mindre da man jo ikke kommer opp i noen særlig høyde mellom SVG og BGO
Ikke så mye mer enn et crewmedlem med maks årskvote pluss litt tilleggsreising.
Er dårlig med slikt på SVG-BGO..Håper han liker muffins og smudi
Er dårlig med slikt på SVG-BGO..
Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.Er dårlig med slikt på SVG-BGO..
Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.
Senast jag flög SVG-BGO så lämnade flygvärdinnorna inte ens sina platser.
Får man mer poeng per flyvning når man bruker travelpass? SVG-BGO =250 poeng og det blir ikke 1 000 000 med 800 flyvninger.
Travelpass unlimited bookes i bookingklasse C, så det blir 1000 poeng per flight, før evt. EBG/EBD-bonus.
Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også![]()
Husk at du må ha vært utav landet i minst 24h for å nyte godt av kvoten. Dette gjelder Tax-Free. Handler man på Systembolaget o.l og betaler skatt til f.eks Sverige, så gjelder ikke 24h-reglen.
Thomas
Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak![]()
Fullstendig klar over lovverket på området. Om jeg følger det til punkt og prikke, er en helt annen sak![]()
Fantastisk stunt!
Kunne i grunn tenkt meg å gjøre det samme selv, men da måtte det bli til Danmark eller Sverige så jeg kan spare inn litt med kvoten i ny og ne også![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.