Skal fly 800 t/r SVG-BGO i sommer

Travel pass innen Skandinavia og eller OSL til enten CPH eller ARN er vel også vesentlig dyrere enn SVG-BGO? Så ikke like "god" butikk

BGO/OS/SVG/TRD-CPH koster f.eks. 109.922,50 for 6 måneder. Legg på ca 85k så har du dette i 12 måneder. OSL-ARN koster knappe 99k for 6 måneder, og har man lyst til å mikse litt mellom de nordiske hovedstedene så koster det drøyt 150k for 6 måneder. :)

60.000 kr for 10 business tur/retur sambandsstatane er jo en grei pris, 800 flyvninger mellom Ålja og byen mellom de ti fjell (ifølge riksturistsjef Johansen) er kanskje mer enn mitt sedate sørlandshjerte ville klart. Det ønskes lykke til!

Hhv 4 og 6 turer pr dag i 180 dager, om man starter og slutter på samme sted hele tiden.
Heftig opplegg. Personlig hadde jeg sikkert gitt opp etter toppen tredje dagen. Er ikke SÅ spennende å fly, spesielt ikke short leg innland i Norge..! :D

Hhv 4 og 6 turer pr dag i 180 dager, om man starter og slutter på samme sted hele tiden.
Heftig opplegg. Personlig hadde jeg sikkert gitt opp etter toppen tredje dagen. Er ikke SÅ spennende å fly, spesielt ikke short leg innland i Norge..! :D

På andre siden blir aldri takeoff og landing aldri kjedelig, og på BGO-SVG utgjør det en høy andel av reisen :)

Jeg tror jeg traff ham i forrige uke. Minnet meg om han, da jeg har sett bilde av ham i Stavanger Aftenblad :)

Traff på Fredrik på SAS sitt dialogforum i SVG i dag, altså på Clarion Air hotellet. Ønsker han lykke til videre med verdensrekord forsøket sitt. Morsomt at hun som er Key Account Manager i SAS i SVG nevnte navnet hans siden han har en fast parkeringsplass på flyplassen og at han holder på å sette en verdensrekord med antall flyvninger. Da var det mange som snudde seg bak for å se han.

Hvor mange flyvninger er han oppe i? Passasjeravgiften gjør jo sitt til at dette blir enda dyrere for SAS :D

Hvor mange flyvninger er han oppe i? Passasjeravgiften gjør jo sitt til at dette blir enda dyrere for SAS :D

I følge mine beregninger har han ca 684flights igjen fra målet sitt. Gitt at han ikke flyr noe i dag, er det grovt regnet en ekstrautgift på ca 60000kr for SAS.

I følge mine beregninger har han ca 684flights igjen fra målet sitt. Gitt at han ikke flyr noe i dag, er det grovt regnet en ekstrautgift på ca 60000kr for SAS.

Dette er god PR for SAS, så om de isolert sett går litt i minus tror jeg ikke de tar så alt for tungt :)

Helt klart, men som 19åring så vil jeg tro at 60K+ 1400-1600 timer kan brukes på mange andre og bedre måter. Sikker bare meg

Tja...bonusen er jo de behagelige og spennede turene han kan booke med en million miles. Hadde jeg vært 19 i dag og hatt anledning hadde jeg nok ikke nølt med å gjøre det samme.

Back