• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sk984 Nrt-bgo S08

BU595

ScanFlyer Silver
Da får SK984 routing NRT-BGO lørdager fra 12JUL-09AUG med ankomst BGO 1555 lokal... A340-300 ...
 
Stilig...Hvem er det som har jobbet frem denen løsningen?
 
Det var vel oppe i en tråd før og i følge avisene så var det vel relatert til at det ble solgt seter i stor stil til cruise-næringen. Eller var det fordi det er den skjulte planene om å la BGO overta som IC-hub for hele SAS-systemet fra i sommer? :colgate:

-A
 
SK984 går direkte ja. Men hva gjør maskinen videre, og går det noen maskin BGO-NRT?
 
Interessant. Finnair har til nå hatt enorm etterspørsel i Japan etter sine rundreiser i Norden, som blant annet inkluderer Bergen, og nå ser det ut til at SAS vil ta opp konkurransen...
 
jepp, du har rett i det! (hvertfall var det ingen flygeledere på Flesland som hadde sett det der for to år siden..)


Tror heller ikke det har vært noen 340 på Flesland, mens derimot 330 har jo vært der mange ganger. -Og det er vel igrunnen samme flye, bare med 2 og 4 motorer... , så størrelsen er vel den samme ?

-Men kjempepostitivt dette for Flesland og Bergen !
Gleder meg !
 
Tror heller ikke det har vært noen 340 på Flesland, mens derimot 330 har jo vært der mange ganger. -Og det er vel igrunnen samme flye, bare med 2 og 4 motorer... , så størrelsen er vel den samme ?

Det er kun rekkevidden som er forskjellig, ja. Størrelsen er lik.
 
1 SK 984 /ACD 6 NRTBGO 1140 1555 340 0 12JUL09AUG
JZYSBEMHQVWUKLTG

Ser ut til aa vaere snakk om fem flighter ... kan ikke finne noen returflight eller tag-on fra BGO, saa den skal nok gaa tom.
 
Så den skal altså gå til BGO og så tom ned til CPH? Eller skal den gå NRT-BGO-CPH? De som kommer fra Japan og ikke skal til Bergen, men videre i Europa, de må altså være i transfer og fly videre til CPH på en BGOCPH-flyvning?

Eller er alle setene solgt til japanske cruiseturister?
 
Alle disse flightene er utsolgt, alle setene er solgt via japanske reisebyråer visstnok. Vet ikke hvorvidt "vanlige" passasjerer kan bli rutet via disse charter avgangene.

En sikker måte for SK å skaffe seg omsetning i sommeren, det er vel bare lørdagens NRT-CPH som da forflyttes til BGO.
 
Er det japanere som skal reise med Hurtigruten? Jeg har hørt at de har dilla på å se nordlys.

Eller kanskje et annet cruiseskip?
 
Er det japanere som skal reise med Hurtigruten? Jeg har hørt at de har dilla på å se nordlys.

Eller kanskje et annet cruiseskip?

Vil tippe de skal med noen større cruiseskip.

Var det ikke snakk om JAL(Japan Airlines) til Bergen også?
 
Back
Top