trur nok wf hadde dreve eigenhandling i trd bedre og billigare enn kva sgs gjer...
..må nok stemme i her.WF er billigare enn SGS på dei fleste anbud, difor meiner eg at når dei er så store som dei er på TRD, så hadde det lønt seg med eigenhandling.
WF er billigare enn SGS på dei fleste anbud, difor meiner eg at når dei er så store som dei er på TRD, så hadde det lønt seg med eigenhandling.
that's for me to know and you to find out!Eit anna poeng er at det ofte er "betre" handling på eigne fly, enn på framandhandling.
Spesielt på TRD er handlinga av WF ofte mangelfull. Lite info, ikkje folk i "frontlinja" osb.he he. Men jeg sier det igjen WF er endel av SAS, da er jo SGS også egenhandling, ikke sant?
SAS Ground Services overtar Widerøes handling og bakkeoperasjoner på Oslo-Gardermoen, Stavanger-Sola, Bergen-Flesland og Bodø lufthavn. Planen er at overtakelsen skal finne sted den 1. oktober.
Hvorfor ble SGS trd beste wideroe handler i fjor da?
Vi fikk anbudet på WF fordi vi var rimeligere en WF egenhandling som var oppe til vurdering ved siste forhandling.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.