Satt på 10A på SFO-CPH før jul, er definitivt den roligste turen jeg har hatt, merket ingenting bakfra., og så godt som ingen løping. Vi var 6 personer i "mini-kabinen"
Regner med at det var en A343.
Hvor privat oppdelt er rad 9 og 10 (biz på A343) iforhold til PremiumEco som er 1 rad bak 10.
Skal til Hong Kong i sommer,
ser at både 30B og 41H er ledig.
Hvilken er best? Fordelene jeg ser med 41H er at det er inn mot vegg/vindu...
Skal til Hong Kong i sommer,
ser at både 30B og 41H er ledig.
Hvilken er best? Fordelene jeg ser med 41H er at det er inn mot vegg/vindu...
Ikke direkte intimt, men dere er jo nærmere hverandre ved å velge sete D og F.Hvordan er det best å sitte når man er to som reiser sammen i Business?
Hos SAS har D og F begge sidebord på høyre side for oddetalls rader og på venstre side på partalls rader. Det er altså alltid like mye mellom setene. Ikkeno "honeymoon seat" slik som hos BA.Men er alle midtsetene like intime hos sk? Husker ikke i farten, men hos endel selskape er det jo vegg mellom halvparten av midtsetene.
Jeg har noen bookinger i SAS Plus som jeg ikke forståe helt setevalgene.
På noen av flightene er det helt greit at vi velger 20A og B (som er ledige) mens på noen andre ruter får vi ikke velge dem selv om de er ledige. Alle flightene er A330.
De på SAS sier at det er fordi det er bassinet-seter, men hvorfor kan det bookes på noen reiser?