Har booket en bonusreise i Plus til HKG i oktober, men ikke reservert seter enda. Er rad 20 det åpenbare valget (om de er ledig) eller er det bedre alternativer? Foretrekker aisle seats.
Jeg synes det er blitt litt for liten benplass på rad 20 i den nye kabinen. Selv om du har en behagelig leggstøtte så opplever jeg at det er litt for trangt til å strekke bena helt ut. Er du over 175 så er mitt beste råd og velge en av de andre radene.
Jeg har bare prøvd rad 20 og syns det var helt topp, men så er jeg også under 175. Såvidt.
Jeg har bare prøvd rad 20 og syns det var helt topp, men så er jeg også under 175. Såvidt.
Noen som vet eksakt når de pre-blokkerte setene på rad 20 i plus åpnes? Har 21AB nå, men vi kunne godt tenke oss 20AB...?
Ved innsjekk 36 timer før avgang Er du litt viktig av deg så kan du få reservert setene over telefon, på reiser som EBD har det ønsket stort sett gått igjennom.
Hoi
Ser på SAS hjemmeside at ett av flyene har smalere sete og mindre beinplass i SAS pluss en resten av flåten . Noen som vet hvem av maskinene dette er ??
Kanskje det er backup-flyet LN-RKP?
Ellers har vel om et par dager (når OY-KBD flyr ned for kabinmod) resten av SAS sin long-haul flåte ny kabin.
Hei - hva er beste setene nå i plus på longhaul? - leste at rad 20 i 330 ikke er like bra lenger, men i 340 fortsatt bra?! - stemmer det?!