ut fra setekartet har vi seterad 23, som er den første på øko raden, sp den gamle beryktede maskinen ja
Så helvete er jo om de setter inn nytt fly, da er jo dagens Go plassering borte..
23ABGH har videoskjerm i setet foran mens seksjonen i midten har skjerm i armlenene. Bord i armlener for alle på rad 23.Lang man? Er du en hest? Da kan du få egen hestekontainer.Radnummer kommer til å avhenge om du får nytt inventar, det bør være klart til da. Men de beste setene er radene etter SAS Plus, deretter ved nødutgangen (midtgangen på vindusrekkene). Men husk også at de setene er noe smalere siden TV-skjerm og bord er i sidene.
Jeg får tilsvarende bilde som mcleif på en flygning i C fra Tokyo til København i November. Vil det si at det er ny kabin?
Jeg får også opp feilmelding når jeg velger sete.
23ABGH har videoskjerm i setet foran mens seksjonen i midten har skjerm i armlenene. Bord i armlener for alle på rad 23.
For gammel kabin er det bedre plass på rad 31 (?) ved nødutgang. I alle fall for setene på sidene
Ikke på OY-KBC og OY-KBD i alle fall. Der er det fungererende skjermer i pluss-setene på raden foran. Gardinen ble lagt på toppen av siste rad i pluss.23ABGH har også skjerm i armlenet. Det er skjerm i ryggen på pluss-setet foran men dette er inaktiv og blir dekket til av gardinen.
Ikke på OY-KBC og OY-KBD i alle fall. Der er det fungererende skjermer i pluss-setene på raden foran. Gardinen ble lagt på toppen av siste rad i pluss.
Er det noen forskjell på midtsetene i bussiness på nye 330? Skal på tur med mannen men ser ut på bilder som at det er skjermet på alle seter hvis dere forstår hva jeg mener��
Du kan se her: http://www.sas.no/alt-om-reisen/ombord/reiser-i-resten-av-verden/nykabin/new-cabin-street-view/
Same same egentlig. Ville kanskje ikke hatt rad 1 i midten og ikke helt bakerst (mer støy og nermere WC...kanskje)
Skal dere reise alene, eller ikke har behov for hverandre så er det rad 2, 4, 6 osv ved vinduene som gjelder, da disse er litt mer private..
Takk. Ville jo gjerne sitte litt tett (jeg har flyskrekk) så vindusplasser er utelukket. Har booket rad 1 nå, men da endrer jeg det til rad 2. Tenkte rad 1 hadde mindre støy.
Hei, ja nå tenkte jeg bare på at bakerste rad var nære toalettete i forbindelse med det som kan oppleves som støyende.
Vedrørende rad 1 så er det vel at dette er seter dere fort kan miste om det er noen med småbarn som booker, da disse setene er slik #sett inn riktig ord her/bassin(?)# seter. Dere får forsåvidt ingen varsel om at dere har blitt flytta rundt heller, og om du ikke følger med da så kan du jo for din del være uheldig å havne ved vinduet.
Kan noen bekrefte at rad 30 (første rad i øko. på oppgradert A340) har samme benplass som rad 30 på ny A330 ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.