Ombordstigning. Avvik og/eller søk etter passasjer(er). Koden omfatter ting som oppstår etter at avgang er annonsert.
* Mangel på eller forsinket personale som følge av ikke planlagt samtidighet av avganger
* Venting på passasjer(er) fra en innsjekket gruppe
* Akseptering av stand-by passasjer(er)
* Kontroll av boardingpass/billetter i utgang eller ombord som følge av avvik mellom loadsheet og aktuelt antall passasjerer ombord
* Avgang forsinkes av passasjer(er) som trenger assistanse når disse er sjekket inn før publisert fremmøtetid
* Feil innsjekk utført av personale i utgang
* Pass og/eller visum kontroll i utgang
* Overføring av passasjer fra oversolgt rute
* Forsinket ombordstigning som følge av at ruten ankom med bevegelseshemmede passasjerer
* Forsinket buss fra terminal til fly på fjernparkering (egen feil)
Kan ikke Charter-fly og annen bagasje som ikke skal sorteres bare kjøres til gaten utenom selve bagasjesystemet?
TP er visst IKKE bekreftet til WF, men WF har tatt over ankomstservice for Tap...
Det er ikke noe morsomt å se et selskap som var såpass stort, bli til ikkeno.
Har vi ikke en kar fra flyparkering (OSL AS) her?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.