SEA-X

For å ikke dra en TR mer OT, løfter jeg denne tråden litt. Noe mer ang. hvor/når?? Vil ikke multiple destinations kunne bli litt dyrt for enkelte?

Det kommer vel anpå hvem man flyr med og hva slags billetter man får tak i. Litt avhengig av programmet og hva det legges opp til er at det kan gå med noe ekstra reisetid, og blir mindre spillerom for de som kommer/drar til litt odde tider. Vi får vente å se hva de kloke hoder kommer opp med.

Jeg aner ikke, men om det blir multiple destinations, skal man jo ikke bare komme seg til og fra, men også mellom disse.

Ellers blir jeg bare nysjerrig, og spent på hva det blir til :)

Det kommer vel anpå hvem man flyr med og hva slags billetter man får tak i. Litt avhengig av programmet og hva det legges opp til er at det kan gå med noe ekstra reisetid, og blir mindre spillerom for de som kommer/drar til litt odde tider. Vi får vente å se hva de kloke hoder kommer opp med.

Foerst maa vi finne et eller flere kloke hoder:rolleyes:

For de av oss som har jobb der januar er en litt vanskelig måned å ta seg fri, hadde det vært fint med ei avklaring på dato i forholdsvis god tid. Er det diskutert noe mer?

Back