SEA-X

Re: SEA-XI

Det kommer noe konkret ut av dette, Dr.Johnsen og jeg har begynnt aa tenke....snakke litt sammen...og snakke med vaare kontakter hos den lille flyfabrikken.....stay tuned

Det kommer noe konkret ut av dette, Dr.Johnsen og jeg har begynnt aa tenke....snakke litt sammen...og snakke med vaare kontakter hos den lille flyfabrikken.....stay tuned

Snakker dere med noen bryggerier også? :drink

Snakker med bryggerier hele tiden....ja det gaar absolutt an aa kombinere....i fjor ble det lunsj paa Diamond Knot bryggeriet i Mukilteo....Scuttlebutt i Everett er ogsaa et utmerket lunsj potensiale (testet av Tommy777, FBU4EVER og undertegnede..)...downtown har vi Elysian, Hale's Ales, Pike Place Brewery, Pyramid saa det gaar an aa slukke toersten....vi har ogsaa et par stampuber, hvorav en har over 130 Micro bryggerier "On Tap"....

Venter i spenning :thumbup Vårprosjektene kommer straks tytende inn i kalenderen så her gjelder det å få dyttet inn ferie mens det enda er plass. :USA

Samme situasjon her. En avklaring så tidlig som mulig øker sjansen for deltakelse ;)

Snakker med bryggerier hele tiden....ja det gaar absolutt an aa kombinere....i fjor ble det lunsj paa Diamond Knot bryggeriet i Mukilteo......

Og der "resirkulerer" de.....

24012009124.jpg

La oss begynne med aa legge ut noen dato forslag:
Helgen 21-23 Januar
Helgen 28-30 Januar

Dette er basert paa fjoraarets tidsramme, og intet annet...men bedre aa begynne et sted....

La oss begynne med aa legge ut noen dato forslag:
Helgen 21-23 Januar
Helgen 28-30 Januar

Dette er basert paa fjoraarets tidsramme, og intet annet...men bedre aa begynne et sted....

Er byen bestemt?

Jeg håper inderlig jeg klarer å få blitt med denne gangem

Alt etter den 20. passer uansett best for meg. Er greit å ha penger når man skal på tur, og Desemberlønna strekker seg sjeldent så langt..

Klarer dere å løfte lista tilsvarende høyt som dere gjorde mellom de to forrige gangene da? :D

Er byen bestemt?

Jeg håper inderlig jeg klarer å få blitt med denne gangem

Naa som den lille flyfabrikken ser ut til aa faa snurr paa droemmene sine, heller vi mot Seattle igjen.....og ja vi legger lista saa hoeyt som mulig :p

En av de to siste helgene i Seattle høres ut som en kjempeplan!

EDIT: MEN, når jeg tenker meg om, så stemmer jeg for den første av disse.

Last edited:

Siste helgen passer nok best, får litt avstand til juleferien så det er sikkert lettere å slippe unna på jobb. Hmmm.....ser ut som min leverandør av flyreiser har dårlig med upgrades hjem i helgene fra SEA, god plass fra YVR derimot (snodig med tanke på OL), og gunstige priser i WT+ begge steder.

Hvis din leverandør av flyreiser har dårlig med upgrades så gjelder kanskje det samme også for meg? :rolleyes: Man kan jo håpe på nytt salg etter 22. september som kanskje også inkluderer seter foran gardinen ;)

Begge helgene stemmer bra med min kalender, og jeg reiser gjerne tilbake til Seattle....:)
Kanskje det går an å lage en likedan avstemmning av datoer som det var for bestemmelse av dato på Star Megado...?

Ser at Lufthansen har billetter fra Oslo til Siattel for rett over 20 laken i biz! De er vel de eneste i Stjernealliansen som flyr direkte fra Europa dertil?

BF:cool2

Tommy har nå hintet i denne tråden..

Sitter akkurat og diskuterer julebordet med Dag. Kan hende at CO blir et bra alternativ for deg naar man ser paa programmet ;-)

Kan hende det blir multiple destinasjoner;-)

For å ikke dra en TR mer OT, løfter jeg denne tråden litt. Noe mer ang. hvor/når?? Vil ikke multiple destinations kunne bli litt dyrt for enkelte?

Back