• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RRN/LN-DYN - status

Re: LN-DYN - status

Bilder av LN-DYN før og etter modifisering på Sola.

5553298063_b4351e035d_b.jpg


5553249205_891992a494_b.jpg
 
Last edited:
Re: LN-DYN - status

Siste flight for LN-DYN er da DY4122 16OCT OSL-ARN.
-
I drift igjen 18/10 som SE-RRN.
 
Re: LN-DYN - status

Vad får man för fördelar över att flytta över så många LN-reg till SE-reg och NSW AOC?

Forenkler strukturen. To norske AOC blir etter alle solemerker til ett, det samme med EU AOC, to blir til ett, så er det bare å gjette hvilket det blir
 
Gikk i dag som NAX2M til BUD etter over 1 år med lagring ved OSL, regner med det er service før den skal inn i trafikk igjen?
 
Retur til Skandinavia i dag som DY8909 BUD-BGO før den er tilbake i trafikk om få dager.
 
Da er det slutt for SE-RRN, går i skrivende stund tom CPH-OSL som D88925 for utfasing.
Siste revenue flight var D83233 OSL-CPH i går 15/11.
 
Back
Top