Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er også en radar i Calgary, men den er ikke alltid oppe. Ser den er oppe nå ihvertfall, men deliveryflightene pleier å gå litt vest for dekningsområdet dens.
"Fredag morgen lander det første Norwegian-flyet med helt nytt interiør, inspirert av Boeings Dreamliner, på Gardermoen. Aftenposten.no er, som eneste norske redaksjon, med på turen."
Jøsses, det er jo bare en 737 med et litt oppdatert interiør. Aftenposten får det til å høres som en verdensbegivenhet.
Så jo ikke noe spesielt ut dette. Liten forskjell igrunnen. Skjønner ikke at dette er noe å hause opp så kollosalt.
Ser klar forskjell, men forskjellen er kanskje ikke så ENORM MD11?Hvis du synes det er lite forskjell så har du overhodet ikke lagt merke til interiøret hverken på nåværende fly eller dette.
Ser klar forskjell, men forskjellen er kanskje ikke så ENORM MD11?
Vet det.Oddsene er vel omtrent som aa faa en tolver i tipping ...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.