DY SE-RRF/LN-DYF - status

Re: LN-DYF - status

Det er også en radar i Calgary, men den er ikke alltid oppe. Ser den er oppe nå ihvertfall, men deliveryflightene pleier å gå litt vest for dekningsområdet dens.

Så den for litt siden sørvest for Calgary før den ble borte igjen...
 
Re: LN-DYF - status

Var tidlig ute:

08:45 Seattle Boeing Field DY8738 Norwegian 5 Landet 07:53 :D
 
Re: LN-DYF - status

Og Aftenposten var med på turen:

Fredag morgen lander det første Norwegian-flyet med helt nytt interiør, inspirert av Boeings Dreamliner, på Gardermoen. Aftenposten.no er, som eneste norske redaksjon, med på turen.

http://www.aftenposten.no/okonomi/article3942515.ece

Aftenposten opplyser også at "Fridtjof Nansen skal senere - i form av et maleri - pryde halen på dette Norwegian-flyet. Hans portrett vil da bli fjernet fra det flyet han allerede er på."
 
Last edited:
Re: LN-DYF - status

"Fredag morgen lander det første Norwegian-flyet med helt nytt interiør, inspirert av Boeings Dreamliner, på Gardermoen. Aftenposten.no er, som eneste norske redaksjon, med på turen."

Jøsses, det er jo bare en 737 med et litt oppdatert interiør. Aftenposten får det til å høres som en verdensbegivenhet.
 
Re: LN-DYF - status

"Fredag morgen lander det første Norwegian-flyet med helt nytt interiør, inspirert av Boeings Dreamliner, på Gardermoen. Aftenposten.no er, som eneste norske redaksjon, med på turen."

Jøsses, det er jo bare en 737 med et litt oppdatert interiør. Aftenposten får det til å høres som en verdensbegivenhet.

Hahaha, Kjos har vel en insider i Aftenposten som gir gratis PR når det trengs. Akkurat sånn som Tommy Sharrif hadde i sin tid når han startet og fikk mye hjelp av E24.no


Kanskje kanskje
 
Re: LN-DYF - status

Coolt at DY har får dette interiøret , men fortsatt bare en 737 syntes jo vinduene så veldig små ut på bildene i Aftenposten, ble litt "knøttete" i forhold til interiøert syntes nå jeg.
 
Re: LN-DYF - status

Så jo ikke noe spesielt ut dette. Liten forskjell igrunnen. Skjønner ikke at dette er noe å hause opp så kollosalt.
 
Re: LN-DYF - status

Så jo ikke noe spesielt ut dette. Liten forskjell igrunnen. Skjønner ikke at dette er noe å hause opp så kollosalt.

Hvis du synes det er lite forskjell så har du overhodet ikke lagt merke til interiøret hverken på nåværende fly eller dette.
 
Re: LN-DYF - status

Hvis du synes det er lite forskjell så har du overhodet ikke lagt merke til interiøret hverken på nåværende fly eller dette.
Ser klar forskjell, men forskjellen er kanskje ikke så ENORM MD11?
 
Re: LN-DYF - status

Ser klar forskjell, men forskjellen er kanskje ikke så ENORM MD11?

Det sa jeg heller ikke^_^ Men en klar forbedring er det, uten tvil. I tillegg er LCD skjermene bredere. 12" widescreen.
 
Re: LN-DYF - status

Hehe ... Kjos-Aid'en er en effektiv eliksir ....

Men DY er ikke foerst i Eurupa - de ble slaatt av TUI der ... og jetlag er man vel ikke saa mye plaget av paa de rutene som opereres med 737 .. hehe

Men du verden - PR-verdien er stor og kjerra er lekker -ingen tvil om det. Selvfoelgelig melker man slikt for det det er verdt, ellers hadde ikke PR-gjengen gjort jobben sin.
 
Re: LN-DYF - status

Norwegian er gode på PR - det er klart!
Forskjellene er ikke så WOW som alle skal ha det til, men klart, det er en mye flottere maskin å reise i.

Håper på å få teste -DYF i nærmeste fremtid, kanskje 26. desember? Om Norwegian sine planleggere er snille.. :-)
Når settes kjerra i trafikk? I morgen når KKF forsvinner? :D
 
Re: LN-DYF - status

Hmm, da satser jeg på denne på mandag, enten til Oslo eller tilbake til Bergen.
 
Re: LN-DYF - status

Tror jeg venter med å uttale meg om interiøret til jeg får se det med egne øyne, men det var nå ut i fra bildene ikke mye å lage avisoverskrifter om. Kan hende det er mer "kabinopplevelsen" som forandres, ikke selve utseendet per se.
 
Back
Top