LN-RTP
Aviator Extraordinaire
. Dette har jeg aldri opplevd.
Vil man kjenne dette i hele flyet, også de som sitter i PLUS?
Godt spørsmål og må jo innrømme at de i Plus ikke fortjener å smake på
Slike hale treff, huttetu.

. Dette har jeg aldri opplevd.
Vil man kjenne dette i hele flyet, også de som sitter i PLUS?
Concorde hadde vel er bitte lite halehjul for nettopp slike opplevelser.
Ingen av SAS sine mekanikere som ønsker noen dager i sol og varme?
Det er vel ingen mekanikere igjen...? De er enten sagt opp eller gått til forsvaret på Poseidon. De som er igjen løper vel fra fly til fly for å holde unna snag på de flyene som går.
Kanskje greit å ta helgekaffen og synse videre om noe annet.
.
Kanskje greit å ta helgekaffen og synse videre om noe annet.
Synsingen er ganske spot-on, og er ikke synsing.
Det er vel heller ikke fly SAS mangler nå, så de har vel råd til å ha noen stående både her og der uten at ruteplanen rakner … de myke verdiene i SAS main er vel en større mangelvare
Jo,
siste uka har de hatt flere 737 på bakken så de har måtte blant annet sette inn SAIL til å fly «vanlig» SK-produksjon for å unngå kanselleringer.
Du misforstår - det er ikke på grunn av manglende fly men en ønsket strategi for å utradere det vi kjenner som main SAS og «for gode» avtaler. Forøvrig ikke noen direkte sammenheng med SPU incidenten, men mer en observasjon og trend i tiden
Jeg prøver å snakke om SE-ROJ stuck i SPU i denne tråden,
så kan man diskutere SAS sine framtidsplaner for div AOC i passende tråd.
Forøvrig så TVILER jeg sterkt på at SAS ønsker å la SE-ROJ bli stående i SPU bare for at de ønsker at SAIL eller lignende skal overta å fly. Flåsete kommentar, men den svarer kanskje litt opp de kanskje litt dumme kommentaren jeg svarte opp litt tidligere…
Fel på FR24.SE-ROJ har ikke flydd mye siden Ferry fra SPLI, kun en tur til DUS 11 oct ser det ut til. Var skaden mere alvorlig ???
Den flyr ARN-OSL som SK9223( ferry) i dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.